Beste mede Novell-admins en adepts, ik zit met een deftig NDS-probleempje. Regelmatig geeft mijn server op de console een "established connection with (servername)". Als ie dat doet kan er gedurende een bepaalde periode geen enkele client meer inloggen op het netwerk, of verliezen ingelogde clients hun connectie, met alle gevolgen van dien. De specs:
Dell Poweredge 4500 Dual PIII/450,384Mb ECC
RAID 5 array op een PERC met 16Mb cache
standaard 10/100 nic van Intel
3com Gigabit Ethernet NIC (1000 Base/SX)
Netware 4.11 SMP sp8
De intel hangt nergens aan, de gigabit is geconnecteerd met een Cisco 3524XL switch.
Deze linkt dan weer 12 hubs op 10Mb, een bridging 10/100 en een Dlink DES-5024 switch. Totaal goed voor 160 werkplekkies en wat dedicated connecties voor NT application servers en Linux testservers. De knowledgebase van Novell ken ik al zowat uit het hoofd. Kan iemand een suggestie doen om dit probleem op te lossen ? Elke hulp is welkom ! thx.
Dell Poweredge 4500 Dual PIII/450,384Mb ECC
RAID 5 array op een PERC met 16Mb cache
standaard 10/100 nic van Intel
3com Gigabit Ethernet NIC (1000 Base/SX)
Netware 4.11 SMP sp8
De intel hangt nergens aan, de gigabit is geconnecteerd met een Cisco 3524XL switch.
Deze linkt dan weer 12 hubs op 10Mb, een bridging 10/100 en een Dlink DES-5024 switch. Totaal goed voor 160 werkplekkies en wat dedicated connecties voor NT application servers en Linux testservers. De knowledgebase van Novell ken ik al zowat uit het hoofd. Kan iemand een suggestie doen om dit probleem op te lossen ? Elke hulp is welkom ! thx.