Toon posts:

Nickchange Frontpage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus hier op het forum mijn nick van DJelte laten veranderen in Jelte. Nou zou ik dat ook graag op de frontpage willen.

(ook handig voor de merge die toch gaat komen :?)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb al een jelte op de FP en die ziet er nog wel actief uit, gezien zijn modpunten en tweakotine. Dus de nickchange gaat niet door voor jou. Maar als je wacht tot de merge en je voorkeur aangeeft (voor je GoT-nick that is) dan zal het ook wel goedkomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Harm op 01-08-2003 00:02 . Reden: BTW ]

Verwijderd

Topicstarter
Oh hij is nog open... ik meende dat hij dicht was. Ik heb je dus een email gestuurd met daarin het volgende:

Hallo,

Jammer dat de Nickchange op de Frontpage niet kan. Nu ging ik naar die merge site maar daar kan ik niks meer invullen omdat ik toen der tijd dat heb gedaan met mijn oude nick DJelte op het forum. Ik heb volgens mij toen DJelte en DJelte als voorkeur op gegeven maar na mijn nickchange wil ik Jelte als voorkeur opgeven. Hoe is dit nu nog mogelijk?

MVG,

Jelte

Dit kan dus nu ook wel via GOT besproken worden :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik was inderdaad net begonnen met de mail :P.

Bij het opgeven van je mergevoorkeur zijn je userID's aan elkaar gekopppeld. Niet je gebruikersnamen. Als jij dus toen je voorkeur hebt gegeven voor je GoT-nick, wat je hier (http://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/prognose.php) na kunt kijken, dan zal het allemaal wel goedkomen op het moment dat je merge is gedaan :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je geeft je voorkeur niet voor een nickname, je geeft je voorkeur voor een profiel. Als je je forumprofiel als voorkeur hebt ingesteld, dan betekent dat dus na je nickchange automatisch dat "Jelte" nu je voorkeur heeft.

Professioneel Hyves-weigeraar