Toon posts:

Laptop + WiFi PCCard + laptoptas

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem dagelijks m'n laptop mee.

Nu wil ik een WiFi pccard maar die steekt een stukje uit. Ik heb nu een 3com kaartje met inschuifbare antenne maar die (b)lijkt te weinig bereik te hebben en zit nu te denken om een standaard WiFi pccard te halen die altijd wat uit de laptop steekt.

Alleen ben ik "bang" dat ik wat beschadig als ik m'n laptop + standaard WiFi pccard zo in m'n laptoptas doe. Iedere keer=dag de pccard uit m'n laptop halen lijkt me ERG onhandig.

Hoe hebben jullie dat opgelost of zie ik gevaren die er niet zijn??

• NEn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-06 12:40

NEn

Zekersteweten

zou me niet teveel zorgen maken, zolang je maar zorgt dat je niet teveel druk krijgt op het kaartje (kannie gaan wrikken, en dat vinden connectoren meestal nie zo prettig)...

Event zou je een stukje uit je laptoptas kunnen snijden (kweenie offie duur is :)). Dit kun je dan natuurlijk netjes af(laten)werken.

als je voorzichtig bent zie ik geen problemen... (maar dat geldt eigenlijk voor alles, als je voorzichtig bent kan er meestal nie zoveel fout gaan)

-- Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk --

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 13:57
Ik laat hem er altijd in zitten en heb tot nu toe geen schade of wat dan ook. Dus ik zou me er niet zo'n zorgen om maken.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 16:07
Ik weet niet of je het met meerdere andere kaartjes hebt geprobeert want ik heb ook zo'n kaartje van 3Com en dat ding heeft beter bereik dan twee kaartjes die ik heb met zo'n vaste antenne eraan. :?

Verwijderd

gebruik een laptop-rugzak (BacPac Jump), daar zet je je notebook op z'n zijkant in dus als je de kant met de card naar boven houdt, heb je boven genoeg ruimte over ....

bovendien voel ik me veel prettiger met die onopvallende rugzak dan met zo'n zwarte tas met glimmende Dell-button, die gewoon schreeuwt : hee kijk, ik heb een dure laptop bij me !!

>:)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

gewoon het kaartje er uithalen kan ook een oplossing zijn :D

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 15:27
Ja.. ik trek ook altijd m'n kaartje eruit.. ik heb dus de standaard leren tas van dell; waar gelukkig geen scheeuwerige glimmende Dell-button op zit... Daar pas de laptop met Wifi kaart net niet in; gewoon aan de antenne eruit rukken.. hoef je dat kleine priegel ejectknopje ook niet te gebruiken >:)
En zo irritant is het ook weer niet... dat ding is binnen een seconde eruit getrokken en zit binnen een paar seconde weer terug..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Linksys WPC11 heeft iig betere en betrouwbaardere ontvangst. Kan nu internetten op het toilet.... :)

Ik zit eraan te denken om dan maar een stuk schuimrubber op maat te snijden. De tas is groot genoeg.
Pagina: 1