Firmware Nokia 6510

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-03 16:33

elinsen

Fear me......

Topicstarter
De telefoon van mijn vriendin valt regelmatig uit. Het is een Nokia 6510. Na ff te hebben gegoogled kwam ik erachter dat het aan de firmware kan liggen.

De huidige firmware is 4.06 en de nieuwste is 4.21

Echter bij de Nokia Store vervangen ze hem alleen kostenloos indien ie nog binnen garantie is. En dat is dus de vraag. Op welke manier kan ik aan de hand van het serienummer ofzo achterhalen van wanneer af de garantie loopt. Is hier ergens een URL voor ofzo.

En als ie buiten garantie is, wie weet iemand in de omgeving Rotterdam die de firmware ook kan vervangen voor een klein bedrag.

E.P.M. Linsen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Plaatsen waar je je firmware kunt laten flashen staan gewoon op Nokia.nl :)
En daar kun je ook terrecht met de vraag of je nog garantie hebt.

Dit hoort hier overigens niet thuis, lichtelijk het verkeerde forum ;)

• elinsen

elinsen

Fear me......

Topicstarter
Ik zie ook regelmatig andere telefoon langskomen.

Maar goed, dat ik hem bij de Nokia Store kan laten flashen weet ik ook. Kost alleen € 50,- en dat vind ik toch echt wel erg veel. Dat kan veel goedkoper, maar bij wie.

En ik zou graag eerst ff uitzoeken wat de garantiedatum is, anders sta ik in die zaak weer voor lul. :+

E.P.M. Linsen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Daarvoor bel je ze dan toch even?

Flashen op een andere plaats dan bij een Nokia service point is illegaal, dus dat bespreken we hier op GoT liever niet ;)

• elinsen

elinsen

Fear me......

Topicstarter
Ok, dan toch maar ff langs Nokia, maar als ie dus buiten garantie is klopt Nokia dus gewoon € 50,- uit je zak terwijl de firmware die erop staat gewoon zorgt voor een uitvallende telefoon. Ze heeft het ding van iemand overgenomen. Dis we konden ook niet eerder naar de Nokia Store natuurlijk. Maar € 50,- kloppen voor een slechte firmware die er dus nooit op had mogen staan vind ik dan niet echt service.

E.P.M. Linsen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, daar valt niet veel aan te doen.

Dit topic hoort iig niet in audio video en firmware flashen is niet echt iets wat mag geloof ik :o

Dus dan moet het topic maar op slot :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.