[2 aanwijsapparaten]verschillende versnellingen

Pagina: 1
Acties:

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
misschien is het probleem wel bekend, je hebt 2 muizen, en de een moet kilometers maken om bij de startknop te komen, en de ander is er direct.

dat probleem heb ik, eigenlijk een combinatie ervan.
namelijk: ik heb een laptop met touchpad, en een notebook optical mouse van MS eraan.

nou verhinderd de software van de touchpad, dat de acceleratie van de muis aangepast word (de versnellingsbalk is greyed out, en in de software van de touchpad versneld hij alleen de touchpad). maw, er is geen mogelijkheid om de muis te versnellen.

nou vroeg ik mij af: er zijn vast mensen die er last van hebben, zou er ook een workaround voor zijn, bijvoorbeeld een progsel dat detecteerd welke muis er gebruikt word, en naar dien mate acceleratie toepast.

alvast bedankt

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mouse ware van logitech doet dat ...

wellicht mischien ook met je touchpad ....

moet hij hem wel herkenne btw ..... mischien icm logitch muise ?

[ Voor 30% gewijzigd door Fish op 31-07-2003 23:20 ]

Iperf

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik kan niet zo snel een programmatje bedenken die dit doet (behalve dan de standaard Logitech muis drivers), maar wat je wel zou kunnen proberen is gewoon je muisinstellingen in het regsiter aan te passen. In je HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Mouse kan je 'MouseSpeed' op 1 zetten, waarmee je als het goed is lage acceleratie hebt.

Als echt de software van het touchpad het aanpassen verihinderd zou het opzich moeten werken (Windows blijft dan nog de ondersteuning houden), maar als Windows het zelf 'uit zet' betwijfel ik het of dit. Het is het proberen waarschijnlijk wel waard. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Laurent op 31-07-2003 23:21 ]

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
fish, volgens mij is dat slechts een fabel, dat mouseware dat doet. op mijn pc heb ik ook een logitech (dual optical) en ik heb er een poosje een draadloze opgehad, waarbij ik het ook niet voor elkaar kreeg om ze appart te regelen. anyhow, ik zit hier met een microsoft muis.

aikeleer: idd een goede poging, maar windows(xp) blijft hem na iedere reboot stug op "0" zetten, en voor de reboot werkt hij ook niet. dit is dus helaas ook geen oplossing.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

.. net getest .. geen fabel ..........

rechtskliken op het icoon in de balk en configure ...
doe je dat met muis1 ... dan confugureer je muis 1 en vica versa

wert hier wel (2*logitech muis, dat wel)

[ Voor 46% gewijzigd door Fish op 31-07-2003 23:50 ]

Iperf