Ik heb een kleine flash-animatie gemaakt met daarin een button. Deze button wordt in het laatste frame geladen waarna de movie stopt.
In de php-file heb ik nog niks bijzonders gedaan, omdat hij nog niet naar behoren werkt. Vandaar dat ik alleen even de variabele laat weergeven op een aantal manier:
<?
echo "$emailadres";
print $_POST['emailadres'];
?>
In de flash-animatie zijn er twee textboxen: input text: emailadres & mobnr.
Flash button actionscript:
Het probleem is dat de button niet goed werkt, wanneer ik erop drukt geburt er niks. Vandaar dat ik hier mn probleem even post.
Hij heeft het overigens 1 keer gedaan, toen kreeg ik geen variabelen door .... toen ik echter de lay-out v/d flash animatie ging veranderen, deed de button het weer/nog steeds niet .. ziet iemand mijn fout(en)?
In de php-file heb ik nog niks bijzonders gedaan, omdat hij nog niet naar behoren werkt. Vandaar dat ik alleen even de variabele laat weergeven op een aantal manier:
<?
echo "$emailadres";
print $_POST['emailadres'];
?>
In de flash-animatie zijn er twee textboxen: input text: emailadres & mobnr.
Flash button actionscript:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| on (release) {
var deHofnar = new LoadVars();
deHofnar.emailadres = "emailadres";
deHofnar.mobnr = mobnr;
//deHofnar.action = "schrijfweg";
deHofnar.sendAndLoad("http://wwww.mijnsite.nl/mailinglist.php", deHofnar, "POST");
} |
Het probleem is dat de button niet goed werkt, wanneer ik erop drukt geburt er niks. Vandaar dat ik hier mn probleem even post.
Hij heeft het overigens 1 keer gedaan, toen kreeg ik geen variabelen door .... toen ik echter de lay-out v/d flash animatie ging veranderen, deed de button het weer/nog steeds niet .. ziet iemand mijn fout(en)?