Toon posts:

[flash]sendandLoad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kleine flash-animatie gemaakt met daarin een button. Deze button wordt in het laatste frame geladen waarna de movie stopt.

In de php-file heb ik nog niks bijzonders gedaan, omdat hij nog niet naar behoren werkt. Vandaar dat ik alleen even de variabele laat weergeven op een aantal manier:
<?
echo "$emailadres";
print $_POST['emailadres'];
?>

In de flash-animatie zijn er twee textboxen: input text: emailadres & mobnr.

Flash button actionscript:
code:
1
2
3
4
5
6
7
on (release) {
      var deHofnar = new LoadVars();
      deHofnar.emailadres = "emailadres";
      deHofnar.mobnr = mobnr;
      //deHofnar.action = "schrijfweg";
      deHofnar.sendAndLoad("http://wwww.mijnsite.nl/mailinglist.php", deHofnar, "POST");
}

Het probleem is dat de button niet goed werkt, wanneer ik erop drukt geburt er niks. Vandaar dat ik hier mn probleem even post.
Hij heeft het overigens 1 keer gedaan, toen kreeg ik geen variabelen door .... toen ik echter de lay-out v/d flash animatie ging veranderen, deed de button het weer/nog steeds niet .. ziet iemand mijn fout(en)?

Verwijderd

Topicstarter
Even een klein schopje, ik ben er namelijk nog steeds niet uit. Alle tutorials hierover beschrijven op bovenstaande manier .... ik zie dus echt niet waarom die button niks doet, iemand wel?

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
yow dude - lijkt me gewoon een fout in waar je de code hebt zitten - ik zie niets mis met AS/PHP.

maak eerst even een test .fla waatin je de communicatie steekt. gewoon een fla zonder iets en dan doe je:

Flash ActionScript:
1
2
3
4
5
6
_root.onLoad = function()
{
    //jouw send and load spul

trace(...//het resultaat//);
}

overigens maak eens van je <? een <?PHP dit is duidelijker ;)