[ADSL/Kabel] Niet snel maar goedkoop!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 14:34
Oi,

zonet belde mijn zus mij met het grote nieuws dat ze toch maar internet wou in dr studentenkamertje. Nu kwam ze aanzetten met @Home Budget, aangezien het niet te duur is, en nu ook geen aansluitkosten, eerste 2 maand gratis, etc. Maar helaas is het daar niet beschikbaar in Leeuwarden. Dus ik verder zoeken, maar de eerst volgende goedkope is €29/maand van Zonnet :o..

Is er nou echt niets goedkopers te krijgen?

[search gebruikt, maar vind alleen maar oude topics..]

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Chello Lite? :?

Dat zou daar wel beschikbaar moeten zijn (want UPC-gebied).

(Oeps, is wel €34/mnd)

[ Voor 15% gewijzigd door Ferdo op 31-07-2003 22:01 ]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat van @Home is idd erg goedkoop, 17 euro nogwat geloof ik, maar realiseer je wel, dat het maar 64 kbps is... Da's dus 8 kB/s... En da's NIET veel ;) Dag dag KaZaA :)

Verwijderd

Naar mijn weten is €30 zo'n beetje de minimumprijs. Meestal krijg je daar 256 kbits downstream voor. Goedkoper heb ik nog niet gehoord/gelezen.

• Railgunner
  • Laatst online: 06-05 20:05
Kan je zus niks via de Hogeschool/Uni regelen?
Die hebben in de meeste steden wel flexe aanbiedingen (2-8MBit voor 10 euro p.m.).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• DanceTrend
Ferdo schreef op 31 July 2003 @ 22:00:
Chello Lite? :?

Dat zou daar wel beschikbaar moeten zijn (want UPC-gebied).

(Oeps, is wel €34/mnd)
Mja, Chello is daar wel beschikbaar, ik had t al geckecked, maar te duur dus :)
Osiris schreef op 31 July 2003 @ 22:00:
Dat van @Home is idd erg goedkoop, 17 euro nogwat geloof ik, maar realiseer je wel, dat het maar 64 kbps is... Da's dus 8 kB/s... En da's NIET veel ;) Dag dag KaZaA :)
Ja maarja, mn zus doet toch alleen maar email/chat en heel af en toe een liedje downloaden, dus dat was t probleem nie :P
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 22:00:
Naar mijn weten is €30 zo'n beetje de minimumprijs. Meestal krijg je daar 256 kbits downstream voor. Goedkoper heb ik nog niet gehoord/gelezen.
Hmhm hier was ik al bang voor.. Ik had al rondgekeken en dit zag ik ook idd.. Maar misschien wist iemand hier nog wat..

Tja de enige oplossing is denk ik haar huisgenoten zover krijgen om kosten te delen :P

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:10

rally

Deyterra Consultancy

Kijk eens op een van de volgende adressen:
www.adslmetacrawler.nl of
http://elcheapo.nl/display/internetten.html

Wellicht dat je daar iets mee kunt.
Ik zit al een aardig tijdje in de IT wereld en € 30,-- is wel zo'n beetje het goedkoopste dat je kunt vinden.
Soms kun je als student gebruik maken van speciale studenten acties, maar vaak moet je dan wel in een studentenflat wonen :-(

http://www.deyterra.com

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 20:26
Alhoewel je het niet vermeld en heus wel gezocht hebt - samen met huisgenoten of via de instelling waar je studeert internet nemen is veelal het goedkoopste. Zeker voor universiteits-studenten is heel veel goedkoops beschikbaar, maar voor één persoon is denk ik toch de telefoonlijn bij beperkt gebruik (alhoewel ouderwets) het goedkoopst.
Voor een paar euro per maand kun je prima je mail checken.

[ Voor 9% gewijzigd door paknaald op 31-07-2003 22:06 ]

Verwijderd

DanceTrend schreef op 31 July 2003 @ 22:05:

Tja de enige oplossing is denk ik haar huisgenoten zover krijgen om kosten te delen :P
idd :) Ik heb hier om precies dezelfde reden ook een netwerkje liggen.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DanceTrend schreef op 31 July 2003 @ 22:05:
offtopic:
Of gewoon een studentenhuis kiezen waar 2 MBps internet inbegrepen is via een Wireless Router :Y) *D *D *D

• DanceTrend
Mn zus woont nie in studentenhuis, helaas.. :) Mja ze zou dr huisgenoten vragen dus ben benieuwd..

(hmm ik ga ook maar in een studentenhuis wonen denk ik O-))

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Als ze niet meer dan 1 uur per dag internet en ook alleen s'avonds is een gewoon inbel account inderdaad het goedkoopste. Echt veel goedkoper dan 30 euro per maand voor een "vaste" verbinding kun je echt niet krijgen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Hier is tochwel zelf achter te komen, bijvoorbeeld door de postcode eens in te geven op speedtest.nl :)

Zie ook de FaQ: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1#1
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.