Toon posts:

memory stick probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een memory stick van 128 mb waar allemaal vakantie foto's en filmpjes opstaan nu is het probleem dat zodra ik de camera via de usbkabel aansluit op de pc ik 1 a 2 foto's kan kopieren en dan loopt ie vast, probeer ik het via een card reader dan hangt de pc meteen.
op 4 verschillende pc's geprobeerd iemand nog een oplossing op tog de foto's en filmpjes eraf te krijgen, sommige foto's en filmpjes opent ie trouwens ook niet meer op de camera :( en er staan wat gekke bestanden als. ddddddd.ddd op de mem stick zag ik :S

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

en via veilige modus?

en welke programma's draaien er allemaal op de achtergrond?

Welk OS?

Kun je wel via verkenner die kleine plaatjes zien (tumpnails)?

Verwijderd

Het is zeer verstandig om na een reeks foto's je kaartje te formateren. Heb zelf nog nooit deze problemen gehad met mijn camera, maar het formateren van je kaart moet je zeker niet vergeten. Dit soort problemen kunnen daardoor ontstaan. Ik denk dan ook dat je een hoop leuke foto's bent verloren. Of iemand anders moet nog een oplossing voor je hebben maar ik denk het niet.

Verwijderd

Memorystick beetje corrupt denk ik.
Gebruik eens een data-recovery programma... werkt ook vaak gewoon op de memorystick aangezien Windows deze als een drive ziet.
Een kennis van me is het ook zo gelukt.

Na het herstellen de stick even opnieuw formatten dan

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 21:25 ]