Hallo,
Ja, ik heb al een aantal dagen problemen met het verbinden van mijn msn.
Hij zegt meteen bij het op connect drukken dat ik waarschijnlijk achter een firewall zit en daarom niet kan connecten.
Dit probleem is ontstaan naardat ik msn (6) heb geupdate met de automatische updater.
Ik dus triallian pakken.... maar die werkt ook niet? Hij kan ook niet connecten.
Trillian geeft dit in de connect log:
Ik dus kijken of ik wel naar de msn servers kon pingen.... dat kon niet
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb wel gezocht, maar heb geen toppic gevonden met hetzelfde probleem.
Verbinden via een locale en buitenstaande socks proxy heb ik ook al geprobeerd, werkt ook niet.
Grt, Ice
P.S. Ik zit wel achter een sweex router. (Firewall staan uit en in NAT is verders niets ingesteld kwa port forwarding)
Ja, ik heb al een aantal dagen problemen met het verbinden van mijn msn.
Hij zegt meteen bij het op connect drukken dat ik waarschijnlijk achter een firewall zit en daarom niet kan connecten.
Dit probleem is ontstaan naardat ik msn (6) heb geupdate met de automatische updater.
Ik dus triallian pakken.... maar die werkt ook niet? Hij kan ook niet connecten.
Trillian geeft dit in de connect log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| ------------------------------------------------ Start of Console buffer: Thu Jul 31 21:06:32 2003 *** Failure resolving "messenger.hotmail.com"! Attempting to connect to a known server... *** Error while connecting to MSN (10061). Disconnecting. *** Disconnected. *** Reconnecting to MSN as "bramklg@ nocopy .com". *** Will attempt 10 connections with 60 second intervals. *** Failure resolving "messenger.hotmail.com"! Attempting to connect to a known server... *** Connecting to MSN as "bramklg@ nocopy .com", attempt #1. *** Failed to connect to MSN (10061). *** Disconnected. End of Console buffer: Thu Jul 31 21:06:32 2003 |
Ik dus kijken of ik wel naar de msn servers kon pingen.... dat kon niet
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| C:\>ping messenger.hotmail.com -n 1
Pingen naar messenger.hotmail.com [207.46.104.20] met 32 byte gegevens:
Time-out bij opdracht.
Ping-statistieken voor 207.46.104.20:
Pakketten: verzonden = 1, ontvangen = 0, verloren = 1
(100% verlies).
C:\>ping messenger.msn.com -n 1
Pingen naar messenger.msn.com [207.46.110.254] met 32 byte gegevens:
Time-out bij opdracht.
Ping-statistieken voor 207.46.110.254:
Pakketten: verzonden = 1, ontvangen = 0, verloren = 1
(100% verlies).
C:\> |
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb wel gezocht, maar heb geen toppic gevonden met hetzelfde probleem.
Verbinden via een locale en buitenstaande socks proxy heb ik ook al geprobeerd, werkt ook niet.
Grt, Ice
P.S. Ik zit wel achter een sweex router. (Firewall staan uit en in NAT is verders niets ingesteld kwa port forwarding)
...