Toon posts:

Counter Strike, server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 2e computer gekocht om daar een cs server op te maken nou zo gezegt zo gedaan, het werkt nu ook wel maar je kan alleen via console connecnten of via HLSW of een ander speciaal proggie.
Dus zoals de meeste mensen doen cs opstarte -> play cs -> net gamez -> add ip -> ip

dan vind ie hem dus niet weet iemand hoe dat komt ??? en wat ik eraan kan doen???

Verwijderd

Ik heb geen verstand van CS.
maar ik denk dat het komt omdat jij zoekt op internet om servers.
en niet om LAN servers ;)

Verwijderd

Heb zelf in het verleden veel "the all seeing eye" gebruikt. Wat mij betreft de betere in zijn soort.

Probeer het anders eens met LAN-game. Of anders echt via console werken en "connect 255.255.255.255:27015", als 27015 je CS-server port is.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 21:26 ]

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

dat je het niet daar kunt zien, ligt aan de configuratie van je netwerk dacht ik. Waarscheinlijk doet ie het wel via cs > console > connect [ip] ofniet?

Verwijderd

Topicstarter
wdekreij ja idd klopt, maar kan je mischien ook vertellen wat ik dan meot veranderen aan me netwerk configuratie?

Verwijderd

Je hoeft niets te veranderen aan je netwerk config, je moet allen ff wennen om anders een cs-server te joinen.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar als andere mensen willen joinen, dan zitten er van die p33pz tussen die het of niet snappen of de moeite er niet voor nemen :|

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

idd,maar staan alle poorten goed gemapt naar het interne ip adres?

Hoe je dat moet instellen, is bij iedere router/server anders, volgens mij..

BTW mn 1000 ste post! :P

Verwijderd

Topicstarter
woew gratz :> maar ik heb dat met een m8 gedaan dat mappen ik weet daar helemaal niks van af dus...

Verwijderd

Topicstarter
en me maat zegt dat dat mappen goed staat ....

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-01 19:40
Maar mensen kunnen dus wel connecten via console / connect ip ... toch ?
Dat je server niet in de net games (zoals jij het aan geeft) staat, heeft er volgens mij mee te maken omdat je server niet bekend / geregt staat bij valve oid.
Bij elke connectie checkt valve je reg: valve authentication.

Misschien dat het daar mee te maken heeft.
Als er wel geconnect kan worden via console / connect ip, heeft het iig niks met netwerk config te maken imo

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Verwijderd

Topicstarter
enig id waar ik me kan regge ?

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-01 19:40
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 14:57:
enig id waar ik me kan regge ?
Ai, daar heb ik geen id van, maar kan me herinneren ooit zoiets opgevangen te hebben.
Maar na enkele searches niet echt nuttige info kunnen vinden over het evt reggen van je home cs server.

Kzal ff eea navragen, maar ben over kwartier weg, en dan op vakantie :D

Als ik wat weet laat ik het weten,

verder suc6 met hobby'en :)

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Pagina: 1