Toon posts:

[flash mx] een 'laag' weghalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik denk dat het niet kan.. maar ik hoop het wel..

In flash heb ik een x aantal knoppen.. maar ergens in het maken daarvan heb ik van de knop een graphic gemaakt.. en nu kan ik er geen onRelease acties opzetten.. |:(

ik heb een stuk of 20 knoppen, die allemaal dus dezelfde graphic zijn, met daaronder de echt knop..

Is het mogelijk om in een keer bij al die knoppen de bovenliggende graphic weg te halen zonder alle tweens (die ik dus met de graphic heb gemaakt) te moeten veranderen?

bvd

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Select All -> Break Apart? (herhalen bij elk keyframe)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

kun je niet gewoon het ding in je library weer naar button zetten? lijkt me stuk minder moeilijk

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
ja.. niet aan gedacht :) lekker stom zeg :)

bedankt!

maarehm.. nog een vraagje..

kan je een 'gewone' timeline veranderen in een 'knop' timeline.. als je begrijpt wat ik bedoel :)

want als ik nu van de graphic een button maak, zit eronder gewoon een normale tijdlijn, met 1 keyframe waaronder de knoptijdlijn zit..

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Zet ie die niet om als je hem terug zet naar button? Ik had het graag ff geprobeerd voor je maar ik zit met verse install van XP dus nog geen Flash en moet van mezelf donderdagsavond mijn huis opruimen.. shit.. hoor de zweep al weer..

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 20:55:
ja.. niet aan gedacht :) lekker stom zeg :)

bedankt!

maarehm.. nog een vraagje..

kan je een 'gewone' timeline veranderen in een 'knop' timeline.. als je begrijpt wat ik bedoel :)

want als ik nu van de graphic een button maak, zit eronder gewoon een normale tijdlijn, met 1 keyframe waaronder de knoptijdlijn zit..
Dit komt omdat je het nog ergens aan moet passen,
ik had namelijk hetzelfde probleem |:(.
Zodra ik thuis ben, zal ik wel even opzoeken waar je het precies aan moet passen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 16:02 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 16:01:
Zodra ik thuis ben, zal ik wel even opzoeken waar je het precies aan moet passen
- op de stage
- in je library

Verwijderd

Klopt. druk op ctrl + F3 zodat je de properties balk krijgt, en verander daar "graphic" in "button"
Pagina: 1