Toon posts:

divx met subtitle

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hejz,

kheb een aantal divx met zo'n los bestandje voor subtitle. het proggie dat ik gebruik om de divx met subtitle te bekijken = DivX Subtitle Displayer. Ik heb mijn TV aangesloten op m'n pc (verlenge optie) dus als ik de afspelende fim sleep naar me tv dan kijk ik hem daar, alleen men ondertiteling blijft helaas staan :(, wat kan ik daaraan doen? ik wil natuurlijk dat tie meesleept en als ik erop klik om te slepen, dan komt de hele film weer op me gewone display...........

Verwijderd

Topicstarter
btw ik wil me beeld ook wel clonen, maar het liefst zo dan kan ik tegelijk ook nog wat anders doen. Als dat echter niet werkt dan moet ik um maar clonen, maar hoe? Nvieuw wil niet echt werken :(

Verwijderd

Heb je al eens geprobeerd je ondertiteling pas te starten in je 2 de beeldscherm?

Verwijderd

Gebruik BSPlayer, met L laad je de divx en met Ctrl + L laad je de subtitel die in het zelfde nieuwe scherm verschijnt, deze sleep je naar je tweede beeldscherm.

Verwijderd

Topicstarter
thnx hij doet het

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Opgelost dus. Overigens had je deze vraag ook vrij eenvoudig zlef kunnen beantwoorden door even de search te gebruiken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.