Onstabiel dual AMD 2400+

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46
ik heb sins kort een nieuw dual systeem een dual AMD 2400+ op een MSI K7D master-L.
en met daar in een promise TX4 raid controler.
in windows XP loopt hij dan in eens spontaan vast als je wat aan het copieren van de hd's die op de raid controler zitten.
wat kan dit zijn?
het kan de voeding niet zijn die is sterk genoeg op een ander dual bord doet die voeding het wel goed.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je netjes de sticky van dit subforum had doorgenomen, dan had geweten dat deze topicstart onvoldoende is. Ook had je er de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter met een schat aan tips kunnen vinden :)

Dit graag lezen eer je post :)

Tot slot wil ik je even erop wijzen om de schijnbaar door jou ongelezen [faq]registratievoorwaarden[/] alsnog door te nemen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Dit is toch iets te weinig info om wat zinnigs mee te doen. Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat houd die Promise TX4 controller in? (scsi, IDE, Raid 1/2/3/4/5/etc) Wat zijn de rest van je specs? Wat voor voeding precies? Bios al gereset? Raid kaart in een ander pci slot geprobeert? IRQ conflict? Etc etc etc.

Zoveel vragen... Heb je Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen al doorgenomen?

Bij gebrek aan informatie/zelf geprobeerde dingen gaat deze dus dicht, als je een nieuw topic opent, geef dan genoeg info :) en zet erbij wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 31-07-2003 18:54 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.