Mijn DSL connectie gister voor het eerste gebruikt (was al een week daarvoor aangesloten, k was alleen op vakantie) maar nu brand het lampje enzo en ik kan gewoon internenetten alleen staat het 100Mbit lampje van de ZyLEX modem de hele tijd op oranje én vliegt internet er om de zoveel tijd even uit. Modem aan en uit en hij doet het weer, maar daar heb ik geen zin in! Nu heb ik niet de seriele kabel aangesloten op mijn computer, want daar is dat kabeltje toch echt te kort voor (moet zo'n 15 meter overbruggen) ... kan je daar ook verlenging voor krijgen? Ook erg belangrijk, zorgt dat ervoor dat mijn verbinding er niet steeds uitvliegt?
En om de topictitel nog even nader te verklaren. Als ik de computer opnieuw opstart (en internet werkt) ben ik online zonder ook maar iets te hoeven doen. Nadeel van dat gemak is echter wel dat ik geen status icoontje krijg waarbij ik kan zien hoe het gaat met de verbinding, en natuurlijk hoe ik de verbinding kan verbreken
Elke ideeen om dit sleumerende probleem aan te pakken zijn welkom
En om de topictitel nog even nader te verklaren. Als ik de computer opnieuw opstart (en internet werkt) ben ik online zonder ook maar iets te hoeven doen. Nadeel van dat gemak is echter wel dat ik geen status icoontje krijg waarbij ik kan zien hoe het gaat met de verbinding, en natuurlijk hoe ik de verbinding kan verbreken
Elke ideeen om dit sleumerende probleem aan te pakken zijn welkom