Toon posts:

Probleem met PC [No Boot]

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds vandaag kan ik mijn pc niet meer booten.
[Specs: AMD Athlon 1800XP@1150 mhz underclocked :( , 512 DDR RAM APACER PC2700, MSI KT333 Ultra, MSI Geforce Ti 4400].
Als hij boot dan blijft mijn LED van mijn scherm oranje, en er gebeurd niks [Ook geen Beep-geluid] Ik hoor een beetje harde schijf activiteit. Aan wat zou dit kunnen liggen? Voorheen had ik nog geen enkel probleem met de pc buiten een probleem met de FDC (floppy disc controller).
Greetz, Venat0r

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Waarschijnlijk is der iets mis met je monitor. Probeer die es @ een andere pc, en zie of die het daar wel doet. Doettie die het wel dan ligt het misschien aan je videokaart.

kijk eerst alle kabels es ff na :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je netjes de sticky van dit subforum had doorgenomen, dan had geweten dat deze topicstart onvoldoende is. Ook had je er de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter met een schat aan tips kunnen vinden :)

Dit graag lezen eer je post :)

Tot slot wil ik je even erop wijzen om de schijnbaar door jou ongelezen [faq]registratievoorwaarden[/] alsnog door te nemen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

Dit topic is gesloten.