Toon posts:

polyfoonische toestellen zonder kleurenscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een foontje met polyfoonse ringtoontjes maar dan zonder kleurenscherm... ik heb wel eens wat modelletjes opgeschreven maar die ben ik weer kwijtgeraakt :( en nu kan ik ze dus niet meer vinden...

misschien kan iemand dit lijstje aanvullen:

ik heb tot nu toe alleen deze: Samsung SGH-N620 want die heeft mijn broer, daar zit tenminste hard geluid op en geen gezijk net als bij de SE t300!! _/-\o_

Verwijderd

siemens c55

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

nokia 3510 (non i) heeft pol. ringtones en geen kleurenscherm

http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/3510/index.html

Verwijderd

Philips Fisio 625 :P

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:50
Nokia 3510 (dus niet de i versie) die kan dat toch ook?
Moet in het vervolg sneller zijn ;)

[ Voor 71% gewijzigd door The-Source op 31-07-2003 18:23 . Reden: quote ]

Taal fouten inbegrepen ;)

• sigma01
  • Laatst online: 09-04 11:55
De alcatel 511/512/525/526 serie heeft polyfone beltonen is erg klein en goedkoop :). Verder nog de Nokia 3510, de siemens c55 en de samsung A800/N620 of als je een duurder/zakelijker toestel wilt de alcatel 715.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Topicstarter
welk van die telefoons hebben echt harde beltonen? want ik wil de tel wel horen in bijv een tas of in een zak

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Samsung SGH N620

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.nl/upload/product/images/N620.jpg

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 18:29:
welk van die telefoons hebben echt harde beltonen? want ik wil de tel wel horen in bijv een tas of in een zak
De nokia 3510 heeft dat in ieder geval niet echt. Dus die kan je wegschrappen op je lijstje.

iRacing Profiel

Verwijderd

De samsung A800, die hoor je heel erg goed... Oeps, te laat...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 18:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
en die arcatellen ? hebben die luide beltonen ?

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-05 15:35

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Heb net een Siemens A55, ook polyfoon, wel redelijk hard (ja wat noem je hard?)

lekker klein dinkie, nieuw model

iets van 100 pleuro ofzo, ik had 'm gratis met een jaarabonnement O2

www.nintendocasemods.com

• The-Source
  • Laatst online: 16:50
Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 18:29:
Siemens C55 kun je ook wegstrepen want ik voel hem altijd i.p.v. dat ik hem hoor in me broek.

Taal fouten inbegrepen ;)

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
hmmm had weer slecht gelezen, tel was al genoemd |:(

[ Voor 88% gewijzigd door DutchTSE op 31-07-2003 20:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Digital-DNA schreef op 31 July 2003 @ 19:48:
Heb net een Siemens A55, ook polyfoon, wel redelijk hard (ja wat noem je hard?)

lekker klein dinkie, nieuw model

iets van 100 pleuro ofzo, ik had 'm gratis met een jaarabonnement O2
gewoon lekker hard net zoals samsung, de beltoon daar moet niks voor komen zoals de irritante ring ring van de Sony Ericsson T300 en daarna gaat de beltoon ook nog opvoeren, dat lijkt net alsof het speakertje het niet aankan, dus harder dan de SE t300 en er moet geen ander geluidje voor komen

bij voorkeur een speaker aan de zijkant, net als bij samsung

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 10:13

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Afbeeldingslocatie: http://www.tk-shopping.dk/Pictures/5004.jpg
Samsung A800, hij heeft dan wel geen speaker aan de zijkant, maar het is een geweldig toestel
Ik heb hem al vanaf December en ben er zeer over te spreken.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat zelf zo naar een alcatel 525 te kijken, heeft iemand ervaringen met die telefoon? :)

ziet er leuk uit en is niet al te duur, bij kieskeurig heb ik gezien dat het geluid vergelijkbaar is met die van een samsung...

ik moet alleen nog een website vinden waar ik hem kan kopen, ik heb gezien dat hij zo'n 150 euri is, heeft iemand hem goedkoper gezien? want op de pricewatch staat het vaag...

• sigma01
  • Laatst online: 09-04 11:55
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 21:48:
Ik zat zelf zo naar een alcatel 525 te kijken, heeft iemand ervaringen met die telefoon? :)

ziet er leuk uit en is niet al te duur, bij kieskeurig heb ik gezien dat het geluid vergelijkbaar is met die van een samsung...

ik moet alleen nog een website vinden waar ik hem kan kopen, ik heb gezien dat hij zo'n 150 euri is, heeft iemand hem goedkoper gezien? want op de pricewatch staat het vaag...
Ik heb (al ruim een jaar) ervaring met de alcatel 512 , de voorganger van dit model. De verschillen zijn dat de 525 GPRS heeft en verwisselbare covers, dus ik denk dat het verschil niet zo heel groot is ;).

Wat bij deze telefoon erg goed is, is de gevoeligheid voor het signaal. Hij pakt ondanks de ingebouwde antennen sneller signaal op dan andere telefoons (oa Siemens en SonyEricsson). Verder is de geluidskwaliteit dik in orde. Verder is er ook nog een handsfree functie aanwezig die soms handig kan zijn. Ook hiervan is de kwaliteit ruim voldoende.
Het menu van de telefoon werkt vrij eenvoudig. Als je op de ok toets druk kom je in het eerste menu terecht waarin je een keuze kan maken tussen diensten en het 'gewone' menu. Het gewone menu bestaat uit een lijst. Voor ieder menu-item staat een klein ikoontje zodat je snel kunt zien welk menu waar zit. De indeling is op zich vrij logisch, op de instellingen na. Je hebt het menu 'mijn voorkeuren' waarin al persoonlijke instellingen zoals logo's en beltonen kan instellen. En het menu 'instellingen' waar je de meer technische zaken kan instellen.
Het sms systeem op deze telefoon is NIET het bekende t9 , maar ezi tekst. Het werkt erg fijn, maar is even wennen. T9 zoekt woorden met het aantal letters wat je al hebt ingevoerd. Ezitekst zoekt ook woorden die langer zijn dan het aantal ingevoerde letters, wat in veel gevallen tijdsbesparend werkt! Je kan ook woorden toevoegen die het systeem niet herkend. Deze komen gewoon in het geheugen van 16kb terecht. Dus ruimte genoeg :).
Ten slotte de standby tijd, ik kan mijn telefoon +- een week standby houden bij regelmatig bellen en smsen. Dus het is ruim voldoende. De batterij is een li-polymeer en is erg ligt (net zoals de telefoon +- 75 gram)

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Pagina: 1