Toon posts:

Hoelang duurt een ban voor de FP?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een tijdje geleden gebanned van de FP. Niet om iets wereldschokkends, maar toch.. >:) Ik heb ook een mailtje gestuurd over het opheffen van deze ban, maar heb
eigenlijk nooit weer iets gehoord. Ik zou t wel netjes vinden, als ik dan iig te horen krijg of dit een permanente ban is of voor een bepaalde tijd. Dan kan ik evt overwegen een nieuw account aan te maken (hoewel ik dit waarschijnlijk niet ga doen als de ban permanent is).

PS. Ik heb ondertussen geen idee meer, naar wie ik gemailed heb.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op de fp doen we in principe niet aan tempbans. Als je echter een mailtje stuurt waarin je goed motiveert waarom je een unban zou moeten krijgen (dus niet van "unban me aub") dan zullen we je verzoek wel serieus nemen :). Reacher en Gilex zijn daarvoor in principe aanspreekpunt, voeg @tweakers.net toe aan hun namen en je krijgt ze te pakken.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 18:16:
Dan kan ik evt overwegen een nieuw account aan te maken (hoewel ik dit waarschijnlijk niet ga doen als de ban permanent is).
Ja, zo werkt dat dus niet. ;)

Als ze erachter komen dat dat nieuwe account van jou is dan bannen ze die ook. Dus dat heeft niet zoveel zin. En als de ban niet permanent is, waarom zou je dan een nieuw account aanmaken, ipv gewoon te wachten tot de ban voorbij is? :?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Een ban krijg je niet voor niets, en tempbans zoals Wouter al zegt kennen we niet. of een van onze admins moet een verkeerde user gebanned hebben, in jouw geval zie ik geen reden om de ban op te heffen.
En over cloontjes nog het volgende: Worden ook niet toegestaan, en vinden we ze dan gaan die onherroepelijk ook op slot. dus schiet je er nog niets mee op.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat de regels dan iets te strak worden gehanteerd. Was member sinds 2000. In totaal 2 dingen in die tijd dus "niet volgens de regels" gedaan. En dan permanent gebanned. De aard van "overtreding" is dus niet van belang.... Ach ja, trouw aan een site zijn is denk ik niet belangrijk (sarcastisch bedoeld).
PS: mijn 2 waarschuwingen hadden allebij betrekking op postings op de Shop survey. Geen flames, scheldpartijen, ranzig woordgebruik of onderuit halen van iemand! Maar geven van een mening en een aankondiging van een complete overhaul van een website van 1 van de shops in de shopsurvey.......

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je ook gelezen wat Wouter schreef? Je moet even een mailtje sturen naar één van de FP Admins (doe maar naar reacher (at) tweakers (punt) net) en dan kijken wij er wel naar. We gaan het hier niet in het openbaar op het forum bespreken.

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik al gedaan. En ik had geen mail terug gekregen. Aangezien t al een tijdje terug is heb ik dit topic geplaatst. Vandaar ;)

• Harm
  • Niet online
En wanneer had jij dat mailtje dan verstuurd? Gisteravond (de tijd waarop Wouter reageerde) zeker? Dat vind ik niet erg lang geleden eigenlijk. Dus, mail Reacher of iemand anders en dan krijg je wel wat te horen.

Verwijderd

Topicstarter
Errmmmm nee, eerder 1 a 2 maand geleden.

• Harm
  • Niet online
Dat is niet netjes, maar er zullen vast redenen geweest zijn :). Probeer het nog eens met een mailtje naar iemand en leg daarin uit waarom je unbant wil worden. Dan kijken wij er naar en krijg jij weer wat te horen :). Oja, mail maar naar mij (harm (at) tweakers.net).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een mailtje naar Reacher gestuurd, eigenlijk met bovengenoemde argumentering.. :) Blijf mn best doen voor mn favo site natuurlijk ;)

2e ronde ....

edit: was mailtje al aan t tikken voordat ik weer gekeken had voor een reactie. Vandaar naar Reacher gestuurd.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 18:42 ]

Pagina: 1