The real power behind whatever success I have now was something I found within myself -- something that's in all of us, I think, a little piece of God just waiting to be discovered. Tina Turner
Verwijderd
De configuratie van die site geeft je gewoon geen toegang, het enige wat je idd kunt doen is de webmaster mailen.
Aangezien een mod deze dicht heeft gegooid, zal dit topic ook wel geen lang leven beschoren zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 18:01 ]
Jah: Forbidden 403
edit: overigens kan ik de website ook niet bereiken: Chello; 24.132.x.x
[ Voor 31% gewijzigd door Speedener op 31-07-2003 18:07 ]
Verwijderd
Dan zou ik zeggen dat je ip geblocked wordt misschien.
Heb je het vanaf een andere compu geprobeerd?
Kan ik dat IP dan niet unblocken?
Hoe doe ik dat proxy in stellen dan?
[ Voor 15% gewijzigd door libralion op 31-07-2003 18:08 ]
The real power behind whatever success I have now was something I found within myself -- something that's in all of us, I think, a little piece of God just waiting to be discovered. Tina Turner
Verwijderd
Nee, dat kan niet.libralion schreef op 31 juli 2003 @ 18:07:
Ja vanaf een andere PC kom ik er wel op. En ja needie pagina krijg ik ook niet.
Kan ik dat IP dan niet unblocken?
Hoe doe ik dat proxy in stellen dan?
Het ip is uitgesloten in een configuratie bestand op de server, dit kun jij dus niet veranderen.
Verwijderd
Nee, hij bedoelt denk ik een openbare proxy. Die kan je zo instellen. Of tools als anomynizer ( http://www.anonymizer.com/download.html )Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 18:08:
[...]
Nee, dat kan niet.
Het ip is uitgesloten in een configuratie bestand op de server, dit kun jij dus niet veranderen.
edit:
link deed het niet dus
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 18:15 ]
Yep, dat je een ip kan unblocken dat ligt idd wél buiten je macht (mits je gaat hackenVerwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 18:11:
[...]
Nee, hij bedoelt denk ik een openbare proxy. Die kan je zo instellen. Of tools als anomynizer
edit:
link deed het niet dus
[ Voor 5% gewijzigd door Timer op 31-07-2003 18:16 ]
Verwijderd
Providers e.d. vinden het vaak niet echt fijn als een van hun proxy's door toedoen van een bepaalde gebruiker geblocked is van een site.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 18:18 ]
Verwijderd
Lukt het met zon anom proxy?
Je wordt niet zomaar gebanned!!!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 18:25 ]
Als het een *nix bak is,
chown 755 op de root van de webserver en onderliggende dirs.
met een 751 ben je er eigenlijk ook, dan zijn de dirs gelijk niet
browsable vanuit de browser.
let op dat alle onderliggende dirs voor de www
b.v.
/home/user/site
hier moet "home" en "user"
"minimaal 751 hebben zonder dat geen toegang voor World"
suc6
ehhh.. noppes
THC_NBL ik denk niet, dat er op mijn server iets niet goed is; de rest werkt prima.
Wordt de verbinding met internetsites door zo'n proxy langzamer of maakt het niets uit?
Sommige proxies zijn traag dus het beste kan je het weer uitzetten als je um niet meer nodig hebtlibralion schreef op 31 July 2003 @ 18:37:
De site werkt weer met de proxy; Bedankt!
THC_NBL ik denk niet, dat er op mijn server iets niet goed is; de rest werkt prima.
Wordt de verbinding met internetsites door zo'n proxy langzamer of maakt het niets uit?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()