Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ShS] Verkeerde winkel in gevuld?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik werk bij de microdirect, en voor de gein ben ik maar eens de SS van mijn 'bedrijfje' gaan bekijken. Daar stond 1 reactie in van een persoon die niet zo heel erg tevreden over ons was.

Gepost door dramamaster - dinsdag 17 december 2002 - 18:44

Daar wou ik wat meer over weten, dus maar eens iedereen een mailtje gestuurd, en niemand kan zich er wat van herinneren.

Wij denken dat de bovenste persoon zich vergist hebben met een klein computerwinkeltje een straatje verderop, gezien het feit dat we ook niks kunnen herinneren van een politie o.i.d.

Kan dit worden verwijderd? of wellicht een mailtje naar die persoon met uitleg?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Over welke reactie heb je het? Maar voor zover ik het kan zien staan er geen rare dingen in die surveys, dus laten wij ze staan :). Echter, als de bewuste persoon ons mailt (of op een andere manier laat weten) dat de survey weg, dan doen we dat natuurlijk wel :). Dat doen we niet zomaar, omdat een shop dat zou willen.

• Icey
  • Nu online
Harm schreef op 31 July 2003 @ 18:42:
Over welke reactie heb je het? Maar voor zover ik het kan zien staan er geen rare dingen in die surveys, dus laten wij ze staan :). Echter, als de bewuste persoon ons mailt (of op een andere manier laat weten) dat de survey weg, dan doen we dat natuurlijk wel :). Dat doen we niet zomaar, omdat een shop dat zou willen.
De post van dramamaster, over dat de politie erbij moest komen :X

Maar je heb wel gelijk, als iedereen posts kan laten weghalen word het een beetje onrealistisch... ik heb de persoon in kwestie een mailtje gestuurd...

De rede dat ik dit meld, mijn baas had het over ' smaad' omdat hij ons zwart maakt... zover wil ik het niet laten komen, want hij is net zoals mij een normale gotter :>

• Icey
  • Nu online
Donderdag heb ik hem een mailtje gestuurd, nog steeds geen reactie :(

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als jij graag een survey verwijderd had, dan zagen wij een reactie van de user en jou. Dan gaan we pas kijken of het verhaal aan beide kanten klopt en eventueel de survey verwijderen. Dat iemand niet reageert tijdens de vakantie vind ik niet raar overigens ;).

• Icey
  • Nu online
Robin Vreuls schreef op 02 August 2003 @ 12:33:
Als jij graag een survey verwijderd had, dan zagen wij een reactie van de user en jou. Dan gaan we pas kijken of het verhaal aan beide kanten klopt en eventueel de survey verwijderen. Dat iemand niet reageert tijdens de vakantie vind ik niet raar overigens ;).
Zelfs op vakantie zat ik te gotten :X :/

Verwijderd

Allereerst mijn excusses voor deze buitengewoon late reply op bovenstaande zaken. Maar het zit mij niet lekker dit topic tegen te komen waarin mijn naam duidelijk word aangetast. daarnaast blijf ik het oplichting vinden en word ik er zo weer boos om.

Alles wat er staat in de ShopServey (zie bovenstaande link) is daadwerkelijk gebeurt. en niet in een winkeltje een straatje verderop. nee bij MICRODIRECT op WC Het Rond naast de snackbar in Houten.

het was werkelijk te belachelijk voor woorden.

wellicht is een en ander verbeterd hoewel ik toch zeer regelmatig dezelfde mensen in de shop zie staan.

Ik heb NOOIT een email gehad op mijn geregistreerde adres.

voor wat mij betreft I rest MY case.

Frank van Putten
frank1000 [AT] zonnet [DOT] nl

wanneer de winkellier het bericht graag ingetrokken ziet worden in de Shop Servey dan wil ik daaraan mee werken (voor zover mogelijk) zodra ik de toen der tijd FL 500,- in euro's alsnog terug krijg met de daarbij behorende excusses.

[ Voor 2% gewijzigd door Longbeard op 11-04-2006 00:55 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heuh, dit is een wat oud topic hè :D . Ik doe het topic op slot, omdat dit iets is wat we hedentendage niet meer op het forum afwikkelen. Als jullie (TS en Dramamaster) met elkaar in contact willen treden: prima :) . Als er vervolgens iets gedaan moet worden door ons, kan je dat via buyerszone[apenstaart met veren]tweakers.net aan ons laten weten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.