Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Bij MSVC zit de hulptool Dependency Walker, zoek eens binnen de VC install directory op depends.exe, volgens mij kan die de relevante info tonen. Tevens te doen met MultiView, iets andere info.
Dependency Walker is voor .DLL's, niet voor statische libraries.
lib.exe is de microsoft variant van ar.
Hmm meende wel eens libs in Dependency Walker bekeken te hebben, kan mis zijn echter
Ja, met lib.exe een library te maken is soms geen probleem, maar nu het omgekeerde. WELKE opties zou ik dan moeten gebruiken?klinz schreef op 31 juli 2003 @ 19:16:
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Met
code:
kan je de symbols tonen. Als je die symbols wilt gebruiken in je programma is een header file wel zo handig, heb je die wel?
1
| dumpbin /symbols library.lib |
Ja, die heb ik,(ik heb zelfs een versie van de sources), maar ik vermoed versie problemen, vandaar dat ik het wil nakijken.matthijsln schreef op 31 July 2003 @ 22:36:
Metcode:kan je de symbols tonen. Als je die symbols wilt gebruiken in je programma is een header file wel zo handig, heb je die wel?
1 dumpbin /symbols library.lib
Maar bedankt, dit lost mijn probleem al op.
Pagina: 1