Toon posts:

[virus] met mijn naam naar mij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg van sjwjanssen@alwaysaccess.nl een virus gestuurd met onderstaand mailtje (het virus werd gedetecteerd door norton en was W32.Bugbear.B.Dam virus in attachment: Doc2.doc.scr).

Ik heet sjwjanssen / Bas Janssen en mijn email adres is sjwjanssen AT kabelfoon PUNT nl.

De text uit deze email heeft mijn vriendin een maand geleden verstuurd naar Mevr Schrale (een docent van haar).

Hoe kan ik nu dit mailtje inclusief virus weer terug krijgen van MIJNNAAM@alwaysaccess.nl (sjwjanssen@alwaysaccess.nl)????

Ik ben nu al gebeld door een bedrijf die aan mij vraagt waarom ik een virus naar hun verstuur??? Ik heb nog nooit van dat bedrijf gehoord en heb hun dus ook niet in mijn adresboek staan.

Mijn computer en die van mijn vriendin zijn 100% virus en spyware vrij (volgens norton en spybot S&D) .

-----Original Message-----
From: Bas Janssen [mailto:sjwjanssen@alwaysaccess.nl]
Sent: donderdag 31 juli 2003 14:34
To: undisclosed-recipients:
Subject: RE: cijfers Retail Management duaal jaar 1

Beste Mevrouw Schrale,

Ten eerste hartstikke bedankt voor de moeite.
Vervelende dat door de co=F6rdinator onze cijfers slecht worden doorgegeven. Gelukkig gaat het zo ook goed komen.

Mijn adres:
Marleen Pfrommer
**** ** Schiedam
tel: 010-******
gsm:06***********
met vriendelijke groet,

Marleen Pfrommer

-----Original Message-----
F

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 17:24 . Reden: typo ]

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:00
iemand probeert je een hak te zetten waarschijnlijk. Nog ruzie met bepaalde iemanden?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

virussen sturen vaak ook onder andere emailnamen van het adresboek een email. Misschien heeft iemand in jou kenniskring het virus, en jou in zijn/haar adresboek staan. Waarschijnlijk mieschien zelfs die leraar?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Is gewoon van iemand die jou in zijn adressenbestand heeft staan. Die persoon heeft een virus die mailtjes verstuurd...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Waarschijnlijk heeft die Mevr. Schrale een virus opgelopen.

Verwijderd

Topicstarter
(ruzie)Nee niet echt. Verder geef ik dit emailadres aan niemand door behalve aan vrienden. Op internet gebruik ik een ander adres. Yahoo en hotmail :)

Ik heb trouwens ook al de klantenservice van alwaysacces een email gestuurd maar nog geen reply gehad.

Mvr Schrale heeft geen virusscanner (net gebeld) maar is nu bezig online te scannen. MAAR waarom staat er dan mijn naamATalwaysacces?

Verwijderd

Bugbear spooft de afzendernaam, maw: die pakt (meestal) een e-mailadres van iemand die in de contactlist staat.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, allemaal bedankt en Schouw _/-\o_
Pagina: 1