Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Hoe wil je dat doen dan? (gezien ik er vanuit ga dat je geen mpd hebt
kun je toch gewoon singleplayer potje doen?
Heb ik ook op gezocht.Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 17:38:
heb je al gezocht op Bots? want ik denk dat je gewoon SoF I Bots zoekt
Maar ik vond alleen allerlei rare bots zoals die invisibility bots enzo
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ook na vandaag weer naar gezocht te hebben
Ben er ook wel eens naar op zoek geweest, maar bij mijn weten bestaan er geen bots voor SOF1..
Hm....volgens mij bestaan er wél bots voor SoF1. Je moet dan zelf een dedicated server opstarten, daar kun je dan je eigen bots instellen enzo. Dan gewoon je eigen server joinen...ik zal straks ff kijken voor een iets betere uitlegCpt.Morgan schreef op 03 August 2003 @ 19:20:
[...]
Ben er ook wel eens naar op zoek geweest, maar bij mijn weten bestaan er geen bots voor SOF1..
edit1;
Kijk hier ff...daar staat een uitleg hoe je zo'n dedicated server start. Alleen, was er nog een commando om bots te laten joinen, maar die ben ik ff kwijt
edit2;
Hmm.....het is mogelijk om met bots te spelen in MP...weet ik 99,9999% zeker
gl
[ Voor 43% gewijzigd door NaZ- op 04-08-2003 11:04 ]
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
\Vervolgens zeg je dat het een lan only game is, dus dan kan er niemand joinen.
De AI is overigens wel heel slecht.
[ Voor 37% gewijzigd door Halfkakkende op 04-08-2003 19:56 ]