• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-02 21:33
Heey mensen,

ik heb dus bovenstaande apparaatjes (topic titel), en ik wil graag dus kunnen internetten/msnen/active syncen via die dongle..

Het bluetooth zelf werkt wel, want ik vind de pc, en ik kan er wel mee connecten (bestand sturen enzo)

maar ik krijg dat internetten, en syncen dus niet aan de gang he :|

heeft iemand tips?
greetz..

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik heb het zelfde probleem, al een half jaar. Ik zie hem in de BT omgeving, kan wel via ftp bestanden overzetten maar de rest niet.

Geef eens wat meer info welk os op je pc, welke versie van de driver van de MSI, versie van de ROM van 3870 etc.

Everything is better with Bluetooth

Verwijderd

Ik heb het internetten aan de gang gekregen door internetsharing aan te zetten voor de bluetooth dongle. (W2K pro, msi dongle, Loox 600 pocket pc)
Het syncen heb ik nooit geprobeerd.

• Insano
RomVer: 2.20
Dongle Driver: Die op de cd

Ik had zojuist dus internet sharing op de dongle aangezet, maar toen had mn pc geen internet meer.. ook krijg ik op pda de melding dat de settings niet goed zijn. en dat ie niet kan internetten..

Heeft iemand de oplossing? anders gaat deze dongle fijn terug :|

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Je kunt even de nieuwste driver (1.3.1) donwloaden bij msi. Het kan helpen.....

Bij mij is het (nog) niet gelukt (Spec OS: XP SP1/WIN 98; ROM 2.2; Driver 1.3.x)

Everything is better with Bluetooth

• Insano
Euhm, ik heb helemaal geen MSI bluetooth dongle?
ik heb die blauwe van de mycom met mycom erop :P

en dat ding heet "CSR USB bluetooth device"

overigens heb ik internet nu wel aan de gang. namelijk een BT network verbinding maken, in je ipaq dan 'work settings' selecteren. en dan doet ie het ineens.

Maar nu nog activesync laten werken :)

• Fire69
  • Nu online
DSC schreef op 01 augustus 2003 @ 07:16:
Euhm, ik heb helemaal geen MSI bluetooth dongle?
ik heb die blauwe van de mycom met mycom erop :P

en dat ding heet "CSR USB bluetooth device"

overigens heb ik internet nu wel aan de gang. namelijk een BT network verbinding maken, in je ipaq dan 'work settings' selecteren. en dan doet ie het ineens.

Maar nu nog activesync laten werken :)
Intern zijn die dongles allemaal hetzelfde, ik gebruik de Sitecom-drivers voor mijn no-name dongle. Sitecom heeft als laatste versie 1.3.2.7 (en da's gewoon de officiele Widcomm-stack zoals bijna iedereen ze gebruikt)

Verwijderd

1. zorg ervoor dat je eerst synt met behulp van de cradle
2. zet bij de config van BT de pairing aan van de IPAQ.
3. Kijk daarna in de config van de Bluetooth dongle welke poort er bij local services, serial poort staat. (meestal com3 of com4)
4. open activesync, ga naar connectionsettings en geef daar dezelfde poort aan (3 of 4 )
5. laat de USB connection ook aangevinkt!
6. Start activesync nu OP DE IPAQ !!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 07:51:
1. zorg ervoor dat je eerst synt met behulp van de cradle
2. zet bij de config van BT de pairing aan van de IPAQ.
3. Kijk daarna in de config van de Bluetooth dongle welke poort er bij local services, serial poort staat. (meestal com3 of com4)
4. open activesync, ga naar connectionsettings en geef daar dezelfde poort aan (3 of 4 )
5. laat de USB connection ook aangevinkt!
6. Start activesync nu OP DE IPAQ !!
Zo simpel als dat. Het werkt hier ook op deze manier--> aat usb aangevinkt en je kan op beide manier je paqje syncen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

precies...mijn Ipaq 3870 werkt er zo perfekt mee...al heeft het mij ook wat moeite gekost in het begin
Pagina: 1