Beste mensen,
ik ben in bezit van een Kenwood mask krc 859 C. Op deze radio heb ik een
Alpine V12 aangesloten. Ik heb voorin de deur een composet, namelijk de Focal 130 A, boxen. En achterin heb ik een sub tube van kenwood, met max 375 Watt.
Ik heb dit allemaal in een Golf 2`89 ingebouwd. ( Speakers zitten voor in het bakje(beenhoogte) en de tweater bij de spiegel )
Nu volgt het probleem. Als ik gewoon stil sta met de motor aan en de radio aan. Heb ik goed geluid. Maar als ik echter ga rijden in de auto, dan lijkt het net alsof de lage tonen wegvallen en het geluid alleen nog van voren komt met hele hoge tonen. Als ik mijn radio instellingen ga verranderen, zoals meer bas dan merk je er eigenlijk vrij weinig van, totdat hij zeg maar overboost. (dus teveel bas). Het geluid is ook niet "vol" meer.
Ik vind dit echt een raar probleem en het is heel irritant om zo te rijden.
Heeft een van jullie een oplossing?
Hier nog wat specificaties:
De specificaties van de radio zijn 4x 45 Watt.
Bij de handleiding van de versterker staat heleboel gegevens waar ik totaal niets van snap, dus die volgen hieronder
RMS power @ 12 V 20-20kHz
-per channel into 4 Ohm 40W x 4 (0,08% THD)
-per channel into 2 Ohm 50W x 4 (0,3% THD)
Briged 2 Channel into 4 Ohm 100W x 2 (0,3% THD)
Dynamic power @ 14,4 V 20-20kHz
-per channel into 4 Ohm 60W x 4 (0,08% THD)
-per channel into 2 Ohm 80W x 4 (0,3% THD)
Briged 2 Channel into 4 Ohm 160W x 2 (0,3% THD)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
ik ben in bezit van een Kenwood mask krc 859 C. Op deze radio heb ik een
Alpine V12 aangesloten. Ik heb voorin de deur een composet, namelijk de Focal 130 A, boxen. En achterin heb ik een sub tube van kenwood, met max 375 Watt.
Ik heb dit allemaal in een Golf 2`89 ingebouwd. ( Speakers zitten voor in het bakje(beenhoogte) en de tweater bij de spiegel )
Nu volgt het probleem. Als ik gewoon stil sta met de motor aan en de radio aan. Heb ik goed geluid. Maar als ik echter ga rijden in de auto, dan lijkt het net alsof de lage tonen wegvallen en het geluid alleen nog van voren komt met hele hoge tonen. Als ik mijn radio instellingen ga verranderen, zoals meer bas dan merk je er eigenlijk vrij weinig van, totdat hij zeg maar overboost. (dus teveel bas). Het geluid is ook niet "vol" meer.
Ik vind dit echt een raar probleem en het is heel irritant om zo te rijden.
Heeft een van jullie een oplossing?
Hier nog wat specificaties:
De specificaties van de radio zijn 4x 45 Watt.
Bij de handleiding van de versterker staat heleboel gegevens waar ik totaal niets van snap, dus die volgen hieronder
RMS power @ 12 V 20-20kHz
-per channel into 4 Ohm 40W x 4 (0,08% THD)
-per channel into 2 Ohm 50W x 4 (0,3% THD)
Briged 2 Channel into 4 Ohm 100W x 2 (0,3% THD)
Dynamic power @ 14,4 V 20-20kHz
-per channel into 4 Ohm 60W x 4 (0,08% THD)
-per channel into 2 Ohm 80W x 4 (0,3% THD)
Briged 2 Channel into 4 Ohm 160W x 2 (0,3% THD)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.