Toon posts:

Lotus domino server informatie gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar informatie, betreffende de kostprijs van Lotus Domino server, en de kosten per client.

Ik kan helaas niets op het web vinden (behalve: bel!). Kan me iemand wellicht verder helpen?

Verwijderd

Heel duur, neem toch exchange met outlook ;)

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
gewoon een supplier bellen en vragen hoeveel een Domino server kost + zoveel Lotus Notes clients. Zo heel veel duurder dan een exchange server lijkt het mij niet te zijn.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:35

Croga

The Unreasonable Man

tsja.... er is natuurlijk ook geen vergelijk mogelijk..... Domino is zoveel meer dan alleen de best beveiligde Mail server op de markt.... Het is een volledig collaboration platform....

Maar de prijzen zijn sterk afhankelijk van wat je wilt, hoe groot je afnames gaan zijn, en wat je al hebt. IBM Business Partners krijgen het goedkoper dan anderen, de Designer en Administrator clients hebben andere prijzen dan de Notes client, en de Mail-only clients hebben weer andere prijzen.....

Dus bel je leverancier inderdaad even, die kan het je zo vertellen.....

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm er is mij gevraagd "gewoon" even na te vragen wat een enkele server kost, en wat een licentie kost... ik ben dus niet van een bedrijf oid, dus ik heb ook geen leverancier of wat dan ook..

Wat de techniek betreft: daar bemoei ik me niet mee...