Ik gebruik sinds enige dagen MSN Messenger 6.0 en ben er best tevreden over. Alleen heb ik gemerkt dat wanneer geblokkeerde contactpersonen zich op MSN aanmelden messenger daarvan geen melding (geluidje & venstertje rechtsonder) geeft (bij niet geblokkeerde contactpersonen doet ie dat natuurlijk wel). Vind ik wel irri dat ik niet gewaarschuwd word als iemand zich aanmeldt, ook al heb ik hem/haar dan op "blokkeer" staan. Is dit te verhelpen door wat in't register te klooien ofzo? Andere oplossing natuurlijk ook meer dan welkom.
Ik stel je hierop een tegenvraag: waarom blokkeer je iemand? Waanschijnlijk omdat je diegene (voorlopig even) niet meer wilt spreken. Dus IMHO doet MSN precies waar de functie voor gebouwd is....en deed ie dat eerst een stuk minder goed
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
'It's not a bug, it's a feature' 
Denk even logisch na: Als jij iemand blokkeerd, dan is het toch de bedoeling dat je daar geen melding van wilt hebben als diegene online komt
Dat is nou net het hele princiepe van blokkeren
Denk even logisch na: Als jij iemand blokkeerd, dan is het toch de bedoeling dat je daar geen melding van wilt hebben als diegene online komt
Dat is nou net het hele princiepe van blokkeren
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()