mijn systeem:
kloonpc AMD Duron 650 Mhz - 128 MB RAM - win 98SE
CD-writer Samsung +Roxio Easy Cd Creator 5
Nu krijg ik de volgende melding bij het opstarten van m'n PC:
"Het 32 bits apparaatsstuurprogramma CDRPWD (01) +0000AD23 heeft geprobeerd een niet-geladen systeemdienst te gebruiken. Het is wellicht mogelijk normaal door te gaan.
* Druk op een toets als u verder wilt gaan
* Druk op CTRL+aLT+DEL om de computer opnieuw op te starten. Niet-opgeslagen gegevens uit alle toepassingen gaan daarbij verloren.
Druk op een toets om door te gaan "
Opnieuw opstarten helpt niet, ik krijg telkens weer deze melding.
Ik moet 3 keer op een toets drukken, en dan gaat de PC gewoon verder met opstarten (dus één keer op een toets drukken volstaat niet, 3 keer wel)
Het probleem is ineens opgedoken. Aan de melding CDRPWD denk ik dat het misschien iets te maken heeft met de writer, daarom dat ik dit topic hier plaats. Indien het ergens anders moet staan, mijn excuses !
De cd-writer zit al 2 jaar in m'n PC. Roxio zit er ongeveer 1,5 maand op.
Iemand die mij kan helpen? Dank!
kloonpc AMD Duron 650 Mhz - 128 MB RAM - win 98SE
CD-writer Samsung +Roxio Easy Cd Creator 5
Nu krijg ik de volgende melding bij het opstarten van m'n PC:
"Het 32 bits apparaatsstuurprogramma CDRPWD (01) +0000AD23 heeft geprobeerd een niet-geladen systeemdienst te gebruiken. Het is wellicht mogelijk normaal door te gaan.
* Druk op een toets als u verder wilt gaan
* Druk op CTRL+aLT+DEL om de computer opnieuw op te starten. Niet-opgeslagen gegevens uit alle toepassingen gaan daarbij verloren.
Druk op een toets om door te gaan "
Opnieuw opstarten helpt niet, ik krijg telkens weer deze melding.
Ik moet 3 keer op een toets drukken, en dan gaat de PC gewoon verder met opstarten (dus één keer op een toets drukken volstaat niet, 3 keer wel)
Het probleem is ineens opgedoken. Aan de melding CDRPWD denk ik dat het misschien iets te maken heeft met de writer, daarom dat ik dit topic hier plaats. Indien het ergens anders moet staan, mijn excuses !
De cd-writer zit al 2 jaar in m'n PC. Roxio zit er ongeveer 1,5 maand op.
Iemand die mij kan helpen? Dank!