Toon posts:

[POPconPro] Mail wordt niet behandeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb POPconPro gedownload om externe POP3 mail te behandelen, filteren en op virussen te scannen van Deze site

Installeren gaat zonder enig probleem, echter na het configureren, blijkt dat het ding niet erg veel nuttigs doet:
- Hij haalt de mail op
- Hij scanned de mail
- SPAM wordt verwijdert
- Virussen worden verwijdert

Gaat allemaal goed, echter, dan moet hij de mail gaan verdelen naar de juiste exchange boxen ... en hier gaat het mis.

wanneer ik zeg dat hij de mail moet Filteren (in de pop3 accounts) probeert hij het mailtje terug te sturen (ik@domein.com ipv ik@intern-domein)
ook kan ik met deze optie dus niets anders dan het van ik naar ik laten sturen.
Bij deze optie krijg ik nog wel de meeste interactie met de exchange (denk ik):
Exchange did not acknowledge DATA command !?

Wanneer ik dus zeg dat hij de mail moet Forwarden, vind hij de recepients niet goed (ik@domein.com) terwijl domein.com wel bij de accepted domains staat.
Dat mailtje gaat naar postmaster, (voor de handigheid ook ik@intern-domein ingevuld) Geen foutmelding, echter ook geen mail . . . .

Komt dit omdat het interne domein geen officieel internet domein is ofzo ??
(b.v. domein ipv domein.nl)

(domein staat ook in de accepted reciepient domains, en als ik vanuit een lokale outlook een mailtje stuur naar ik@intern-domein komt het netjes aan)

Ik hoop dat iemand deze extreem wazige post snapt, en misschien zelfs een oplossing hiervoor heeft. . . De helpfile / search en website van het tooltje willen iig niet helpen :(

Verwijderd

mail me ff, dan stuur ik je een Nederlandse handleiding die ik zelf gemaakt heb, misschien heb je er wat aan.

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld namelijk.

twin_mars@hotmail.com

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 19:26 . Reden: iets vergeten :+ ]