Ik zit met het volgende probleem. Ik heb sinds een paar dagen een automatische update melding van XP in een of ander raar taaltje. Kan ik deze gewoon downloaden of is het niet te vertrouwen?
lijkt wel joegoslavish oid
[ Voor 4% gewijzigd door Waterlelie op 31-07-2003 14:03 ]
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
ik had hetzelfde voor in die taal
echter de laatste dagen komt hij in het engels
omtrent een directx probleem.
het rare is dat deze nadat hij is gedownload en geinstalleerd
op nieuw vraagt om deze te downloaden
echter de laatste dagen komt hij in het engels
omtrent een directx probleem.
het rare is dat deze nadat hij is gedownload en geinstalleerd
op nieuw vraagt om deze te downloaden
Is een DirectX-update, was al een topic over (in HK, kan jij nog niet in).
Ik had het ook, paar dagen later was hij weg. Ik zou hem nog niet installeren.
Ik had het ook, paar dagen later was hij weg. Ik zou hem nog niet installeren.
Bij mij had ik precies hetzelfde, ik heb echter nu de automatische updates uitgezet, ik bepaal zelf wel wanneer er iets gedownload wordt
Kijk een bij Internet opties --> Talen, of Nederlands daar wel de standaard taal is.
Sometimes human's are...
Jep, staat op nederlandsmduijvendijk schreef op 31 July 2003 @ 14:11:
Kijk een bij Internet opties --> Talen, of Nederlands daar wel de standaard taal is.
't is echt een algemeen probleem hoor, 't heeft niks met de instellingen op je pc te maken. foutje bij MS dus.mduijvendijk schreef op 31 July 2003 @ 14:11:
Bekend probleem... is al vaker behandeld in Windows Operated Systems 
Even een paar dagen wachten tot dat deze bug is opgelost of download de engelse versie van deze update handmatig
Even een paar dagen wachten tot dat deze bug is opgelost of download de engelse versie van deze update handmatig
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()