Toon posts:

Exchange 2000 OWA laat alleen dir structure zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteravond heb ik een probleem met mijn Outlook Web access. Als ik nu inlog laat hij alleen nog maar de directory structure van mijn mailbox zien.

Ik heb nog wel 4 items in iis5 staan mbt exchange (exchange, public, exchweb en exadmin.

Weet iemand hier een oplossing voor ?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 19:36

mutsje

Certified Prutser

heb je de server al gereboot en wat voor event's staan erin in je eventviewer. te weinig informatie wordt hier gegeven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat er iets mis is gegaan met een virtual root. Er is nl. wel een wijziging geweest in miijn iis. Wat is de default startpagina van Exchange ? default.asp

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Doe eerst maar eens meer info geven.
Op basis van deze info kunnen we alleen aangevem dit je waarschijnlijk eens naar dat groene knopje moet kijken (zit linx van die gele, onder de rode).

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gisteravond bezig geweest met PHP dll toe te voegen onder APP options in de properties van Home directory onder default websites. Hij heeft toen een aantal wijzigingen doorgevoerd in andere sites .. waaronder 1 van exchange.

Alle sites werken prima, alleen OWA geeft de GUI nie weer .. lijkt nu op FTP view (met parent folder enzo).

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-04 21:17
Is je prob. al verholpen na een restart van de server/services? Zo ja prima, zo nee dan hebben wij toch echt meer info nodig.
-Heb je bijv. onlangs de information store verplaatst naar een andere schijf/directorie?
- Waarschijnlijk verschijnt er in de logboeken een foutmelding op het moment dat je OWA vanaf aanspreekt (vergelijk de tijdstippen!). Het nummer en de omschrijving van de foutmelding zijn van onschatbare waarde.

Hans van Zijl

• Matthey
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-04 22:51
Als je echt de directory stuctuur ziet, zie je dan ook in de map exchange een logon.asp staan?
Als je daar op klikt, ziet het er dan weer zoals vanouds uit?

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-03 09:02
Dat probleem heb ik ook gehad, het is heel lastig op te lossen.

Maar het heeft iets met je ISAPI-filters te maken!

Open eens je IIS en kijk bij de eigenschappen van de site waarin exchweb ook is. Onder de tab ISAPI moet dan 'Microsoft Exchange Web Component'staan met prioriteit laag.

Al staat deze er niet, oei, dan weet ik ff nog niet zo snel om dit terug te krijgen!

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Pagina: 1