HTTP Headers volgen in IE, ook met SSL?

Pagina: 1
Acties:

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:24
Ik weet niet zeker of deze vraag wel in dit forum thuis hoort en ik heb ook al de search gebruikt, maar niet echt een vergelijkbare situatie kunnen vinden...

Ik moet voor m'n werk soms tijdens het surfen kunnen zien welke HTTP Headers er over de lijn vliegen als ik bv. een link volg of een form POST (inclusief POST content).

Nou heeft Mozilla hier een plugin voor: "Live HTTP Headers". Dit werkt perfect. Ook als er een SSL verbinding is (en ik dus niet de headers kan volgen door te gaan sniffen), geeft deze plugin nog netjes alle HTTP headers weer.

Nou heb ik echter het probleem dat ik deze oplossing regelmatig niet kan gebruiken omdat veel sites alleen maar werken onder Internet Explorer . Ik ben dus nu op zoek naar iets vergelijkbaars voor deze browser.

Weet iemand een plugin/andersoortig programma waarmee je in Internet Explorer HTTP Headers kunt volgen? Dus ook tijdens SSL sessies.

[ Voor 3% gewijzigd door Koffie op 31-07-2003 13:01 . Reden: Achterlijke smiley verwijderd ]

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > SA

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:14

Crazy D

I think we should take a look.

Met ethereal kun je al je dataverkeer bekijken, dus ook de http headers. Heb het programma verder niet echt veel gebruikt dus ik weet niet of je met filters kunt werken om alleen de headers te zien te krijgen, en niet al het dataverkeer... maar tis allicht het proberen waard :)

Exact expert nodig?

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:24
Crazy D schreef op 31 juli 2003 @ 13:10:
Met ethereal kun je al je dataverkeer bekijken, dus ook de http headers. Heb het programma verder niet echt veel gebruikt dus ik weet niet of je met filters kunt werken om alleen de headers te zien te krijgen, en niet al het dataverkeer... maar tis allicht het proberen waard :)
Zoals ik al zei: Sniffen (wat Ethereal ook doet) gebruik ik al vaak als optie, maar dat kan dus niet als een site met een SSL verbinding werkt.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.