Toon posts:

Culturecom V-Dragon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag lees ik dat de V-Dragon van Culturecom af is en verkocht gaat worden. Nou wil het geval dat mijn broer Chinalogie (vraag me ook niet wat het is) gaat studeren, en nou leek het me leuk om voor hem zo'n V-Dragon incl. mobo en Red Flag Linux te bestellen.

Heeft er iemand een idee waar en of je die dingen kan bestellen? Op de site van Culturecom staat niets en www.v-dragon.com kan ik niet lezen aangezien mijn Chinees niet meer is wat het geweest is. Op de sites van de online winkels is hij niet eens bekend, en staat (niet echt vreemd) ook niet in de Pricewatch.

Alvast bedankt,

Peter

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Mijn verwachting is, dat dat ding voorlopig alleen in China te krijgen is, niet alleen vanwege de proc, maar zeker ook vanwege de toespitsing op de Chinese taal. Later, zeg zo'n 8 a 10 maanden vanaf nu, zou dat ding wel ge-exporteerd kunnen worden. Maar ik acht de kans dat je hem in de T.net Pricewatch tegen zal komen, erg klein ;)

LinkedIn
Instagram

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

ReemF schreef op 31 July 2003 @ 12:20:
Mijn verwachting is, dat dat ding voorlopig alleen in China te krijgen is, niet alleen vanwege de proc, maar zeker ook vanwege de toespitsing op de Chinese taal. Later, zeg zo'n 8 a 10 maanden vanaf nu, zou dat ding wel ge-exporteerd kunnen worden. Maar ik acht de kans dat je hem in de T.net Pricewatch tegen zal komen, erg klein ;)
Idd. Verder vist het in dezelfde vijver als de Via C3 (lage powerconsumptie met +-vroege P3 prestaties) en zou het me niet verbazen als er copyright issues blijken te zijn met het naar het westen te exporteren. Toch blijf ik beniewd, want het zou allicht nog een concurrent van de Epia kunnen worden en zo toch nog hier op menig salontafel belanden waar looks en stilte belangrijker zijn dan rauwe FLOPS

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Het is me ook niet om de rauwe flops of 3D-Marks te doen. Gewoon het idee van een Chinese PC vind ik wel leuk...
Maar goed, Muchios gracias senores voor de hulp (damn, geen Chinees, geen Spaans, waar moet dat heen?).

<edit>
Stom: vanmorgen nog gelezen dat 3DMark03 niet van de proc afhankelijk is... Toch nog een hoge score dus 8)
</edit>

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 19:12 ]

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 12:16:
www.v-dragon.com kan ik niet lezen aangezien mijn Chinees niet meer is wat het geweest is.
Met Babel Fish kun je de site vertalen (Dat leverde overigens niks op).

Ik denk dat je nog even geduld moet hebben voordat je ze ergens online kunt kopen, aangezien ze pas sinds 28 Juli ofzo verkocht worden.
Ik denk dat het wel moeilijk zal worden, zo is er ook audio apparatuur van Chinese/Aziatische afkomst die exact hetzelfde is als van een Europees/Amerikaans merk, maar dan voor minder als de helft van de prijs, helaas kun je ook dat niet ff online bestellen.

Misschien dat je een site zoals American Goodies kunt vinden? (Chinese Goodies 8)7).

Verwijderd

Anders koop je een Via C3 Nehemiah en zeg je dat het een V-Dragon is? :P
Pagina: 1