Toon posts:

Outlook express hangen bij verzenden en ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij een klant van mij die inmiddels als twee maanden win xp prof heeft en NIETS anders doet dan brieven typen en mailen, heeft nu het probleem dat wanneer hij op "verzenden en ontangen"druk dat de pc dan hang. Na 40 seconcen is de controle weer terug.

Ik heb de inbelaccounts al verwijderd en opnieuw toegevoegd, standaard instellingen hersteld en outlook opnieuw geïnstallieerd. Iemand anders enig idee wat idt zou kunnen zijn?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer eens een modem met een echte chipset ipv een winmodem...Die dingen zijn echt niet tof kanik je vertellen!

Wat je ook es even kunt doen is kijken of je ergens IRQ conflicten hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door The Eagle op 31-07-2003 12:14 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 11:04
Wordt er wel ingebeld of gebeurd dat ook niet? Heb je al eens geprobeerd met de hand in te bellen?

Verwijderd

Topicstarter
Inbellen lukt prima. Duurt alleen dus 40 seconden ongeveer voordat m'n inbelverdinging verschijnt. Heb de modem opnieuw geïnstalleerd, diagnosische gegevens zijn ok. en geen irq conflicten

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 12:45
Er wordt niet geprobeerd via het netwerk verbinding te maken tot dat niet lukt en daarna pas gaan inbellen?

Verwijderd

Topicstarter
nee.. er wordt DIRECT ingebeld

HEb geen zin om windows opnieuw te installeren, dus hooptte dat jullie misschien nog iets weten

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 12:31 ]

• Maximilian
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Maximilian

You've been Maxxed...

Probeer anders eens andere SMTP en POP servers, misschien helpt het....

Verwijderd

Topicstarter
ook al geprobeerd. Accounts toegevoegd, verwijderd andere angemaakt, helaas OOK geen zin...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows XP maar opnieuw geïnsaleerd..

Verwijderd

Topicstarter
TNX voor de suggesties!
Pagina: 1