These are my principles. If you don't like them, I have others.
Beide hebben een relatief zwak IR signaal. Bedienen van apperatuur moet binnen een meter als niet minder.
Volgens mij is de Sony Clie NX serie de enige met ingebouwde 'enhanced transmitter'.
Ik haal hier zeker 4 meter mee.
Volgens mij is de Sony Clie NX serie de enige met ingebouwde 'enhanced transmitter'.
...gamen blijft leuk...
De 2210 is standaard wèl voorzien van een sterke IR transmitter en kun je gelijk gebruiken als afstandsbediening
Die is wat te duur...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
ik kan mijn Ipaq 5450 anders door de complete woonkamer mijn tv/dvd bedienen hoor (en ja das verder als 1 meterSelachii schreef op 31 juli 2003 @ 12:14:
Beide hebben een relatief zwak IR signaal. Bedienen van apperatuur moet binnen een meter als niet minder.
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Mijn palm (IIIXE) doet het comfortabel vanaf de bank over zo´n 4 tot 5 meter. Een 2e hands palmpje hoeft ook helemaal niet veel te kosten.
Maar bij de nieuwere en betere versterkers zitten ook lerende afstandsbedieningen, dus mijn palm gaat binnenkort ten ruste..
Maar bij de nieuwere en betere versterkers zitten ook lerende afstandsbedieningen, dus mijn palm gaat binnenkort ten ruste..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 12:43 ]
De te behalen afstand hangt meer af van de hoek waarop je je Palm richt tov de receiver, dan van de afstand. Zolang je er maar recht voor staat kom ik de kamer ook wel door met m'n Palm. Maar tis wel een kwestie van goed richten. Écht handig is 't niet, doe mij maar een conventionele afstandsbediening.
Pagina: 1