He,
Sorry dat ik deze topic misschien op de onjuiste plaats post, maar ik kan geen betere afdeling op GOT vinden.
Ik word dus binnenkort 15 (bijna eind v/d vakantie!!
) en heb met iemand contact gehad op msn die nu op zn 16e in een computerzaak werkt. Hij vertelde dat hij daar simpel naar binnen werd gelaten door te vragen naar de baas en daarna een klein gesprekje had gevoerd. Hij zegt dat ik gewoon naar de baas moet vragen en dan te vragen of hij nog personeel nodig heeft...
Ik wil dat dus een paar dagen gaan doen nadat ik 15 geworden ben, bij een computer zaak hier in de buurt genaamt : de computerwinkel (www.computer-winkel.nl ja ik weet dat hij duur is!!)
Ik vraag me alleen af of ze me daar op 15 jarige leeftijd kunnen aannemen.
En ook vraag ik me af of ik genoeg van die dingen weet van wat ze daar doen...
-Ze bouwen daar pentium en celeron systeempjes, en dat kan ik ook.
- Ze verkopen gewoon normale hardware en softwaren en informaeeren daar over, en dat kan ik ook.
-Ze controleren pc's op virussen en fouten in windows, dat kan ik aan de hand van dit mooie forumpje (GOT)
-Ze montoren losse hardware in ander soorte pc's enzo en dat kan ik ook wel.
Denken jullie dat ik een kans maak? Hebben jullie misschien nog tips om daar goed binnen te komen? Heb ik meer nodig voor deze winkel? (kijk op www.computer-winkel.nl)
Ik denk namelijk dat ik iets niet goed ga doen...
Sorry dat ik deze topic misschien op de onjuiste plaats post, maar ik kan geen betere afdeling op GOT vinden.
Ik word dus binnenkort 15 (bijna eind v/d vakantie!!
Ik wil dat dus een paar dagen gaan doen nadat ik 15 geworden ben, bij een computer zaak hier in de buurt genaamt : de computerwinkel (www.computer-winkel.nl ja ik weet dat hij duur is!!)
Ik vraag me alleen af of ze me daar op 15 jarige leeftijd kunnen aannemen.
En ook vraag ik me af of ik genoeg van die dingen weet van wat ze daar doen...
-Ze bouwen daar pentium en celeron systeempjes, en dat kan ik ook.
- Ze verkopen gewoon normale hardware en softwaren en informaeeren daar over, en dat kan ik ook.
-Ze controleren pc's op virussen en fouten in windows, dat kan ik aan de hand van dit mooie forumpje (GOT)
-Ze montoren losse hardware in ander soorte pc's enzo en dat kan ik ook wel.
Denken jullie dat ik een kans maak? Hebben jullie misschien nog tips om daar goed binnen te komen? Heb ik meer nodig voor deze winkel? (kijk op www.computer-winkel.nl)
Ik denk namelijk dat ik iets niet goed ga doen...