Toon posts:

[exchange2K] taakverzoeken kunnen niet worden verstuurd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Exchange 2000
Als iemand binnen de organisatie een taakverzoekn naar een 2e persoon wil sturen, krijgt hij altijd de melding: "U bent niet gemachtigd om het bericht namens de opgegeven gebruiker te verzenden."

Egaal wat ik instel in de System manager. deze melding blijft komen.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 14:37

collin

Who da man !!

Hoe doe je dat dan? Probeer ik het op exact dezelfde manier hier. Dan blijkt wel of het user error of exchange error is :)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de Active Directory Manager heb ik bij de DOEL user in de instelling "send on behalf" de naam van de persoon die de taak aanmaakt gezet. en in de aanmaker het zelfde voor de DOEL user(s).

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 14:37

collin

Who da man !!

Ten eerste: Send on behalf is niet hetzelfde als Send as.

Ten tweede: Je zegt in je eerste post dat je een taakverzoek naar een 2e persoon wilt sturen. Ik snap niet wat je bedoelt, want als ik een nieuw taakverzoek verstuur, hoef ik alleen op te geven aan wie ik die wil versturen, niet namens wie ofzo. Je moet niet in het VAN veld een naam invullen, maar in het AAN veld. Of is dat juist wat je wilt? NAMENS iemand een taak naar iemand anders sturen?

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat is het idiote juist.

Ik maak een taak aan, en kies voor "taak toewijzen" (of ik kies voor "taakverzoek maken")

Als ik een naam heb ingevuld, en klik op "SEND" krijg ik de genoemde foutmelding.

Kortom, ik kan geen taakverzoeken AAN iemand sturen, omdat ik daar niet gemachtigd voor zijn.

het veld VAN is er niet eens, dit ben ik gewoon zelf.
Dat het niet het zelfde is weet ik ook, alleen dat was het enige wat ik nog kon terug vinden betreffende rechten. (niet geschoten is immers altijd mis natuurlijk ;-) )