MSNonline.nl, iemand ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-05 15:28

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
De vraagstelling lijkt me duidelijk.

Ik kwam via via op MSNonline.nl terecht en ben benieuwd of iemand er gebruik van maakt?
Via de search hier en op Google vindt ik geen tot weinig informatie.

Het lijkt me super handig als je MSN is geblokked op het werk of school, en misschien is bij jullie MSNonline.nl ook wel geblokked.
Hier (nog) niet. :Y)

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-04 15:47

Eijkb

Zo.

Hmmm. Ik krijg een error 406 bij het aanmelden: not acceptable. Is dit een fout van het formulier of daadwerkelijk een server error? Raarrr. Zou wel een uitkomst zijn voor mij!

.

Verwijderd

Hij wekt hoor :-)

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Onze server heeft momenteel technische moeilijkheden. Alstublieft probeer het later nog eens.
Details: Error 406: Not Acceptable
Als je dat werken noemt? Dit krijg ik bij het registreren. Hmmm. Ik wil er graag gebruik van maken, maar ja, als het niet werkt dan werkt het niet....

.

Verwijderd

Had ik ook met mijn eigen naam ¨JAsper¨ en andere, minder voorkomende naam werkte wel. Misschien dat iedere naam maar 1 keer gebruikt kan worden.

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-04 16:18

reuzekind

Ik geloof in GoT

werkt perfect hier _/-\o_ nu even kijken of hij ook werkt op m'n p800, en dan ben ik helemaal gelukkig :D

[ Voor 9% gewijzigd door reuzekind op 31-07-2003 10:28 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• Sjeng
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Op z'n minst een klein nadeel. Zie de disclaimer.
Als u gebruik gaat maken van msnonline.nl, gaat u expliciet akkoord met het ontvangen van aanbiedingen van Digix Websolutions.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Sjeng schreef op 31 July 2003 @ 10:27:
Op z'n minst een klein nadeel. Zie de disclaimer.

[...]
Ach, met alle spam die ik nu al ontvang kunnen die paar er ook wel bij.
Aangezien ik toch een safelist etc. gebruik gaan deze direct naar de prullebak :Y)

En voor wat betreft de aanmeldingenserror, zorg dat je geen spaties of andere rare tekens zoals ë gebruikt in je aanlognaam.
Ik kreeg die error eerst ook.

Verwijderd

Ze sturen maar wat rotzooi naar mijn ongewenste post. Kan nu heerlijk de hele dag online zijn.

Verwijderd

Kan je eigenlijk de tekst WebMessenger op je taakbalk veranderen in iets minder opvallends....
Kan natuurlijk wel de taakbalk verwijderen, maar dat vind ik niet zo makkelijk werken.

• Sjeng
??????? Ik krijg wel een mooie contactlist etc maar geen berichten komen aan of zijn mogelijk retourneerbaar, iemand wel echt succes?
:(

Verwijderd

Ik heb al het eerste uurtje van mijn werkdag chattend doorgebracht
Hier werkt het wel degelijk
Wel iets langzamer dan de normale versie

• Sjeng
Hmmm, ben niet online denk ik, waar stel ik account voor icq en msn in?? Ik ben nu alleen verbonden met het eigen netwerk..

Laat maar ik heb stront in mijn ogen, heb het gevonden.

[ Voor 20% gewijzigd door Sjeng op 31-07-2003 11:00 ]

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Sjeng schreef op 31 July 2003 @ 10:50:
[...]

??????? Ik krijg wel een mooie contactlist etc maar geen berichten komen aan of zijn mogelijk retourneerbaar, iemand wel echt succes?
:(
Lijkt mij dat als ik zeg dat het perfect werkt, het wel een echt succes is :7

Verwijderd

Vraag me af of msn nederland dit toestaat, deze site is immers niet van hun. Hoewel het een leuk idee is, denk ik dat die site weer snel verdwenen is; ten eerste omdat het merk en logo word gebruikt, ten tweede omdat ze gerbuik maken van het netwerk met een ander programma dan msn zelf terwijl dit niet mag afaik, en ten derde omdat msn natuurlijk geen controle heeft of de gegevens wel echt betrouwbaar zijn en blijven.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-05 23:26

Shuriken

Life is all about priorities

Ik vraag me af....is het wel veilig om daar je msn login (bij mij dus ook mijn passport login) in te voeren.

Ik vertrouw het in elk geval niet toe aan een third-party.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Als je trouwens afsluit en je weer opnieuw wilt aanmelden, dan moet je je eerste weer registreren met een andere naam. Niet echt handig dus...

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

flexje

got-father

Bij mij doet ie het niet :/ Ik zeg van: Start messenger, k krijg alleen maar Online en Offline en verder helemaal leeg, wel connected :/ Help?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Het werkt inmiddels. Wat rare inlognaam, maar vooruit :) Werkt overigens niet onder Mozilla.

.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Onze server heeft momenteel technische moeilijkheden. Alstublieft probeer het later nog eens.

Details: Error 406: Not Acceptable
Hm, jammer dan.

Verwijderd

werkt goed hierzo

Verwijderd

flexje schreef op 31 July 2003 @ 13:31:
Bij mij doet ie het niet :/ Ik zeg van: Start messenger, k krijg alleen maar Online en Offline en verder helemaal leeg, wel connected :/ Help?
maybe ffies goed lezen op de site.. je moet eerst je msn account activeren daarna pas start messenger drukken!

• flexje

flexje

got-father

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 14:06:
[...]

maybe ffies goed lezen op de site.. je moet eerst je msn account activeren daarna pas start messenger drukken!
Dahh, dat had ik ook gedaan, ik blijf nog alleen maar online en offline zien, geen contacts.

Afbeeldingslocatie: http://www.whatsup.nl/flex/upload/leeg.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door flexje op 31-07-2003 14:20 ]

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:02

franklin

denkt teveel...

heh... ik heb die webmessenger (die werkt mbv jabber) wel een draaiend gehad op een dev. server... sommige mensen werkte het prima andere mensen nooit een keer.. we hebben toen (3 maanden terug?) niet kunnen ontdekken waarom dat niet werkte...

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Had ik ook. Na het kiezen van een aparte inlognaam geen problemen meer. Mischien dat het daar aan lag.

.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
flexje schreef op 31 July 2003 @ 13:31:
Je moet alle contacten waarmee je wilt chatten in MSN-online opnieuw toevoegen.
Deze importeerd hij niet vanuit MSN
Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 12:43:
Als je trouwens afsluit en je weer opnieuw wilt aanmelden, dan moet je je eerste weer registreren met een andere naam. Niet echt handig dus...
Dan doe je iets fout, ik ben nu, de 2de dag, opnieuw ingelogd met dezelfde naam als gisteren.
Dan gebruik je niet toegestane characters!
Bv. ë of é.
Ook spaties etc. zijn niet toegestaan.

• flexje

flexje

got-father

i2Paq schreef op 01 August 2003 @ 08:19:
[...]

Waar slaat dat nou weer op :/ Dat is wel heel stupid hoor als dat echt zo is! ik heb potverdorie 150 peepz in mn list. |:(

• Archie_T
  • Laatst online: 02:21
Ik gebruik zelf de Lycos messenger, kan je ook precies hetzelfde mee en je haalt gewoon je contacts van de MSN server af.

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Hij importeerd wel degelijk vanuit MSN. Ik ben uiteindelijk ingelogd geraakt en al mijn contacten staan netjes vermeld.

.

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:02

franklin

denkt teveel...

hij haalt normaal gesproken idd je contacts op... voor meer info over het pakket zou je misschien eens op http://webmessenger.sourceforge.net/ kunnen kijken

Verwijderd

ik heb die webmessenger ook op mijn server geinstalleerd maar ik krijg em helaas niet helemaal werkend... (kan perfect inloggen maar krijg geen contact-list te zien)

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
franklin schreef op 01 August 2003 @ 09:33:
hij haalt normaal gesproken idd je contacts op... voor meer info over het pakket zou je misschien eens op http://webmessenger.sourceforge.net/ kunnen kijken
Is dit niet heel wat anders?

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

i2Paq schreef op 01 August 2003 @ 08:19:
[...]

Ik zal het je sterker vertellen, contactpersonen die ik al lang had verwijderd, importeerde hij gewoon, en toen ik gewoon msn.exe op m'n computer weer opstartte stonden ze er weer in 8)7

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-01 14:41
Nope, dit is idd gewoon webmessenger. Screenshot van de site:
Afbeeldingslocatie: http://webmessenger.sourceforge.net/screenies/wm-contactlist.jpg

Ik houd het wel bij m'n echte Jabber client ;) Verder werken Java clients over het algemeen wat stabieler/sneller dan webbased solutions (hoewel WebMessenger best goed in elkaar zit).

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
bartvb schreef op 01 August 2003 @ 11:30:
Ik houd het wel bij m'n echte Jabber client ;) Verder werken Java clients over het algemeen wat stabieler/sneller dan webbased solutions (hoewel WebMessenger best goed in elkaar zit).
Das natuurlijk heel leuk, als er tenminste geen blok zit op op MSN :(

Verwijderd

Ik krijg op mijn werk, waar ik een aantal weken dankbaar gebruik heb gemaakr van MSN online, tegenwoordig alleen nog maar het bewuste venstertje met online en offline. Ik zie geen contacts meer. weet iemand wat ik kan doen en werkt msnonline bij anderen nog wel?

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
reuzekind schreef op 01 August 2003 @ 11:21:
[...]

Ik zal het je sterker vertellen, contactpersonen die ik al lang had verwijderd, importeerde hij gewoon, en toen ik gewoon msn.exe op m'n computer weer opstartte stonden ze er weer in 8)7
Klopt, daar kwam ik achter toen ik het hieronderstaande ontdekte :X
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 13:45:
Ik krijg op mijn werk, waar ik een aantal weken dankbaar gebruik heb gemaakr van MSN online, tegenwoordig alleen nog maar het bewuste venstertje met online en offline. Ik zie geen contacts meer. weet iemand wat ik kan doen en werkt msnonline bij anderen nog wel?
Als je bij msn-online inlogt staat er dan op de msn-online pagina nadat bent ingelogt dat jij ook bij MSN bent ingelogt?
Het is de pagina waar aangegeven wordt of alle netwerken up zijn.

MSNOnline = up
MSN = UP
ICQ = UP

Bij MSN = UP moet verder staan of je bent ingelogt (bv. i2paq @d hotmail.com)

Daarna klik je op "Start Messenger".

:Y)

[ Voor 22% gewijzigd door i2Paq op 26-08-2003 14:03 ]

Verwijderd

Bij mij staat er MSN Netwerk: Online (inlognaam xxx@hotmail.com)
Toch krijg in geen contacten als ik op start messenger druk

Verwijderd

hij doet het niet meer hoor die site. er staat dat die url te koop is .

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
De site is uit de lucht.
Hij is te koop, helaas, jammer. :|

/spuit 11

[ Voor 10% gewijzigd door i2Paq op 26-08-2003 15:12 ]

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 07:47
ik ook, net mijn eigen ingeschreven, klik 5 minuten later op uitloggen, krijg ik de melding dat msnonline.nl te koop is :?

Verwijderd

Bestaat deze site niet meer ??

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
met @home heb ik geen suc6 op die site.

Verwijderd

ik krijg de melding dat het domein te registreren is ? Dus ik neem aan dat ie verplaatst is ! Wie weet waar naar toe ?

Verwijderd

Dat is volgens mij doordat microsoft geen msn ofzo in een url wilt ofzo, zoiets :)

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 21:01
Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 17:37:
Dat is volgens mij doordat microsoft geen msn ofzo in een url wilt ofzo, zoiets :)
MSN is copyrighted of een trademark oid :)

Verwijderd

Beste bezoeker,

De domeinnaam: msnonline.nl is te koop.

Mocht u interesse hebben kunt u hier de domeinnaam bestellen

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Sja, er staat dat 'ie dus te koop is, dus een thread over ervaringen lijkt me niet zinvol meer. Zie ook de T.net frontpage, met de search daar kan je vast wel het nieuwsartikel over de aanklacht van MS tegen sites met 'MSN' in de naam vinden. :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.