Toon posts:

Mensen gezocht. (Php & Access 97)

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Okay... laat maar hangen... gezeik ook altijd...

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 09:51 ]

Verwijderd

php = webapplicatie, is meestal veel concurrent users, acces en veel concurrent users = problemen.

en, ik geloof dat werving hier niet echt mag ...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 09:48:
php = webapplicatie, is meestal veel concurrent users, acces en veel concurrent users = problemen. Dus ik zou een andere DB kiezen om mee te beginnen :)

en, ik geloof dat werving hier niet echt mag ...

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik d8 hier genoeg mensen met ervaring die wel is wat willen verdienen eraan misschien... en jah het is hoge nood en wist niet waar anders te kijken ... maar jah als jullie van ELK KLEIN KUTdingetje een probleem gaan maken dan niet hoor...

Verwijderd

Topicstarter
Het is trouwens voor bedrijf!!!! wij runnen onze databases op access 97... jah..

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 09:49:
Jah ik d8 hier genoeg mensen met ervaring die wel is wat willen verdienen eraan misschien... en jah het is hoge nood en wist niet waar anders te kijken ... maar jah als jullie van ELK KLEIN KUTdingetje een probleem gaan maken dan niet hoor...
Elk klein kutdingetje, al zou het mogen, hoe wil je dan een succesvol topic starten met deze informatie |:(

Daarbij is het gewoon tegen de regels, als ik bij een bedrijf ga werken ga ik toch ook niet over de huisregels heen :|
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 09:50:
Het is trouwens voor bedrijf!!!! wij runnen onze databases op access 97... jah..
Ja, dan is het toch nog steeds werving 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door supakeen op 31-07-2003 09:51 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 09:49:
Hola, elk klein kutdingetje? Het werven van mensen op GoT is gewoon niet de bedoeling, zo simpel is het. En voor werving van mensen zijn genoeg sites, kijk eens op http://vacatures.pagina.nl enzovoorts :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
okay sorry voor dat elk klein kut dingetje. Maar we hebben niet iemand nodig voor een hele tijd het is tijdelijk.. en ik weet dat hier mensen met genoegggg ervaring zitten die dat kunnen. Maar okay ik zoek even verder. Allen 1 prettige dag verder :) En mijn excuus :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Als we aan werving gaan beginnen hier dan is het einde zoek. Met zoveel professionals op 1 plek zouden we dan overstelpt worden door headhunters en bedrijven.

Die regel is er dus niet voor niks.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.