Okay... laat maar hangen... gezeik ook altijd...
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 09:51 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 09:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 09:48:
php = webapplicatie, is meestal veel concurrent users, acces en veel concurrent users = problemen. Dus ik zou een andere DB kiezen om mee te beginnen
en, ik geloof dat werving hier niet echt mag ...
Elk klein kutdingetje, al zou het mogen, hoe wil je dan een succesvol topic starten met deze informatieVerwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 09:49:
Jah ik d8 hier genoeg mensen met ervaring die wel is wat willen verdienen eraan misschien... en jah het is hoge nood en wist niet waar anders te kijken ... maar jah als jullie van ELK KLEIN KUTdingetje een probleem gaan maken dan niet hoor...
Ja, dan is het toch nog steeds wervingVerwijderd schreef op 31 July 2003 @ 09:50:
Het is trouwens voor bedrijf!!!! wij runnen onze databases op access 97... jah..
[ Voor 18% gewijzigd door supakeen op 31-07-2003 09:51 ]
Hola, elk klein kutdingetje? Het werven van mensen op GoT is gewoon niet de bedoeling, zo simpel is het. En voor werving van mensen zijn genoeg sites, kijk eens op http://vacatures.pagina.nl enzovoortsVerwijderd schreef op 31 July 2003 @ 09:49:
Jah ik d8 hier genoeg mensen met ervaring die wel is wat willen verdienen eraan misschien... en jah het is hoge nood en wist niet waar anders te kijken ... maar jah als jullie van ELK KLEIN KUTdingetje een probleem gaan maken dan niet hoor...
Dit topic is gesloten.
![]()