Toon posts:

Welke isp nemen in brabant (Eindhoven)?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort in Eindhoven wonen, en wil daar een internet abbo nemen, maar na al die narigheid wat ik heb meegemaakt met zeelandnet waar ik tot op heden gebruik van maakte ben ik nogal bang voor slechte providers. Ik wil graag een redelijk goedkoop abbonnement, het internet zal gedeeld worden in een netwerk over ongeveer 5 a 6 computers dus de download snelheid moet ook redelijk hoog zijn. Ook wil ik geen datalimiet zoals zeelandnet die hanteerde. Wie kan mij hierover een beetje up-to-date info over geven?

Verwijderd

Topicstarter
Ow extra toevoeging, ADSL of kabel maakt niet uit !

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46
Mijn 1e ingeving is @home, maar kijk eens op:

[url=http://www.internetten.nl]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 17:05

MARTIJN_

<<---^|^--->>

In eindhoven is er geen @home maar chello.
De mensen die ik ken en chello hebben zijn er tevreden over snelheid id goed en is bijna nooit licht het netwerk plat.

PGEQRZEM

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
Chello in eindhoven is zeker een aanrader, het schijnt in andere delen van het land wel eens bagger te zijn maar ik heb het al 4 jaar en nooit problemen mee gehad, altijd hoge snelheid (160 KB/sec ongeveer)

Download limiet heeft chello ok nooit moeilijk over gedaan, 25 GB/maand is geen uitzondering hier

Als je een nieuw abbo neemt zou ik ook even kijken naar de combinatie chello en digitale UPC televisie , volgens mij kun je die er gratis bijkrijgen voor een jaar.

[ Voor 40% gewijzigd door cûora op 31-07-2003 10:50 ]

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 09:44:
Ik wil graag een redelijk goedkoop abbonnement, het internet zal gedeeld worden in een netwerk over ongeveer 5 a 6 computers dus de download snelheid moet ook redelijk hoog zijn. Ook wil ik geen datalimiet zoals zeelandnet die hanteerde. Wie kan mij hierover een beetje up-to-date info over geven?
http://www.internetten.nl/

de downloadlimiet en prijzen van de abbo's vind je op de websites van de aanbieders.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.