Ik heb laatst winXp gereinstalled, hiervoor deed Norton het perfect, maar nu zijn de auto-protect en de email-scanning "rood"... Live-updaten helpt niet en ze gewoon enabelen ook niet...zelfs een reinstall werkt niet..Heeft het misschien met registry keys te maken??
als je de updates hebt, en hij werkt maakt het toch niet uit?
of werkt ie ook niet
of werkt ie ook niet
maar nu zijn de auto-protect en de email-scanning "rood".ixl85 schreef op 31 July 2003 @ 03:55:
als je de updates hebt, en hij werkt maakt het toch niet uit?
of werkt ie ook niet
Be Stronger Than Your Excuses
Heb je Win-XP er overheen gezet of echt een verse install 
edit: zo te zien eroverheen gezet. aan je registry settings
edit: zo te zien eroverheen gezet. aan je registry settings
[ Voor 34% gewijzigd door KSR op 31-07-2003 04:01 ]
ja ik hb het proggie zelf ook, weet hoe het er uit zietKimSaRo schreef op 31 July 2003 @ 03:57:
[...]
maar nu zijn de auto-protect en de email-scanning "rood".
maar als het toch werkt
dan kan ie gewoon niet bij het goede plaatje (het groene vinkje)
het kan best zijn dat ie gewoon verwijst naar het verkeerde deeel, maar dat de software wel zn werk doet
Of het het enkel het plaatje is zou ik niet op gokken. Als je bijv. het eicar test-virus download, heeft NAV dat dan door?
En gebruik natuurlijk even de NAV removal utility om NAV er helemaal af te gooien
Ik pas je topictitel trouwens aan, Pete Norton zelf is je geen errors aan het geven (en er zijn wel meer Norton producten) en errors zegt wat weinig
Een betere topictitel is natuurlijk altijd welkom. Over welke versie van NAV hebben we het trouwens?
En gebruik natuurlijk even de NAV removal utility om NAV er helemaal af te gooien
Ik pas je topictitel trouwens aan, Pete Norton zelf is je geen errors aan het geven (en er zijn wel meer Norton producten) en errors zegt wat weinig
Een betere topictitel is natuurlijk altijd welkom. Over welke versie van NAV hebben we het trouwens?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
2003 professional edition , en ja, ik heb win xp wel ge REinstalled, maar niet helemaal eraf en dan weer erop gegooid..Dus denk dat het dan toch aan de Reg. keys ligt, of anders kan je me de link van NAV removal geven?
Download Norton remover
oke...met dat proggie is het helemaal gelukt..hij loopt weer als een zonnetje:)
Bedankt voor de snelle reacties.
Bedankt voor de snelle reacties.
Pagina: 1