Vapochill systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 21:05
geachte medetweakers.

ik zit er sterk over te denken een Vapochill kastje aan te schaffen.
nu rest mij nog een aantal vragen
ik heb de search geraadpleegd, maar kwam weinig topics van deze tijd tegen.

ten eerste de binnenkant van een kast.
er staat op de site dat er 5 plaatsen voor casefans zijn: zijn deze megeleverd of niet?
nog iets. op de site staat dat er plaats is voor 5 interne HDD. nu las ik in een oud topic hier dat er ook modellen zijn waar er minder HDD in passen.
is dit met alle nieuwe kasten zo dat er 5 in kunnen of moet ik daar nog op letten, dat er nog verschil in zit?

ik heb op de site van OC-shop gekeken voor de prijzen.
nu wil ik mijn Asus a7n8x met barton 2500 erin gaan stopppen.
op de site van oc-shop zag ik 2 verschillende modellen: nml de 130watt en 160 watt.

zal ik met 130 watt toekomen? ik bedoel mijn proc word nu met een vulcano 7+ ook al niet erg warm. of is het aan te raden een 160 watt te nemen met oog op de toekomstige procs (komen vast wel verloopjes voor andere sockets).

en nog iets: er word geen voeding bij het systeem geleverd.
word de vapochill apparatuur apart gevoed of via een PSU via welke de rest ook zijn stroom krijg? en wat voor voeding is aan te raden?

op de site van die kasten staan ook niet erg duidelijke fotos van hoe het zaakje er van binnen uit ziet :(

hopelijk zijn er mensen die mijn vragen kunnen beantwoorden.
ik heb er ook over gedacht om prometeia te nemen, maar omdat dit externe kastjes betreft die niet erg bij mijn chieftec kast passen heb ik daar maar vanaf gezien en btw, deze beestjes koelen anders ook verdomd goed als ik alles mag geloven.
nou mensen laat wat van je horen

(en nee ik heb geen geld teveel :9 , voordat die reacties gaan komen ;) )

uhm nog iets, klinkt misschien raar, maar moet dit ding eerst op gang komen, zoals bv waterkoeling, dat moet je eerst aanzette voordat je je pc kan opstarten, of kan ik gewoon pc aanklikke en start de boel meteen op?

[ Voor 6% gewijzigd door Paulus0013 op 31-07-2003 01:29 ]

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 09:52

Masselink

Voor de dorst

Ik heb er toen ook aan zitten te denken, maar het is zo'n smak geld dat het wellicht beter is, je systeem 3 keer te urgraden dan te overklokken. Die overloopjes kosten je ook weer geld, en er is geen garantie of het er uberhaupt komt in de toekomst. Ik zou een mooite kast nemen en na een jaar gewoon de CPU en de Videokaart weer upgraden, dan ben je goedkoper uit en heb je minder kosten. Die kast heeft aan de andere kant wel weer een hooog 'ooohh' gehalte....als het dat waard is ?

Koffie en meer...

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Is het handiger dat je ff een mailtje stuurt met je vragen naar een winkel waar ze ze verkopen, bijv. idd OC-shop.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

mlevd schreef op 31 juli 2003 @ 09:22:
Is het handiger dat je ff een mailtje stuurt met je vragen naar een winkel waar ze ze verkopen, bijv. idd OC-shop.
Paulus0013 schreef op 31 juli 2003 @ 01:18:
...
ik heb de search geraadpleegd, maar kwam weinig topics van deze tijd tegen.
Niet alleen een mailtje sturen, maar ook het volgende: Er loopt een topic hier in DOC dat nog gewoon actueel is en veel info over Vapochill systemen bevat, waar je je vragen kunt stellen:

[rml][ OC] Het Grote VapoChill Experience Topic[/rml]

Dus deze gaat dicht :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.