Toon posts:

[VCR Scart => Composiet] Hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een oud vcr'tje staan. Deze heeft geen SCART aansluiting die ik rechtsreeks in mijn tvin kan proppen.

Zijn er eigenlijk koppelstukken waarmee ik zo'n

Afbeeldingslocatie: http://faq.tweakers.net/vb/scartblok_voor.jpg

blokje kan koppelen aan een standaard SCART kabel? (normaal gaat dit uiteinde van je vcr naar je tv.

Iemand ervaring/kennis ?

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24
ja je zou een scart splitterkabel kunnen kopen..

is zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.avukltd.co.uk/images/4a/18207S.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door jazz op 31-07-2003 01:06 ]

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja die zijn er. Heb ik een keer gekocht, was wel vrij duur. Fl25,- oid. Die kan je gewoon bij de lokale electronica winkel kopen.

• Robthebest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 11:58
jazz schreef op 31 July 2003 @ 01:05:
ja je zou een scart splitterkabel kunnen kopen..

is zoiets:
[afbeelding]
Dit zijn idd leuke dingen maar deze "normale" zijn goedkoop. (toen iets van 25 gulden) maar de kwaliteit ervan is niet om over naar huis te schrijven, Ik heb er zelf ook 1 gehad met daarop een video recorder en een dvd speler. Gevolg: --> Terwijl ik DVD aan het kijken was viel het beeld af en toe weg en dat is niet de bedoeling.

Dan zijn er nog "intelligente" die werken elektronisch en dat werkt perfect alleen 1 nadeel :( ze zijn rond de € 45 :'(

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:33
Heb ik hier ook op me Asus Deluxe kaartje, aleen heb ik geen goede software.. :D

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Terwijl ik DVD aan het kijken was viel het beeld af en toe weg en dat is niet de bedoeling.
Dan heb je of wel een hele brakke splitter of wel hele beroerde kabels want normaal gesproken werkt dit soort spul heus wel (zij het met wat ruis en alle draden gewoon doorgelusd).
Als je een splitter koopt, neem er dan 1 met ee schakelaar want die voor 5 euro op de markt zonder schakelaar lussen gewoon alle draden door zodat mooi je ene video de andere opblaast als je ze alle 2 tegeklijk aanzet.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Koop een Scart selector. Te koop bij oa Conrad en de meeste AV zaken. Zie ook de links in de CME faq voor meer online winkels.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heeft dan wel niks met PC's te maken, maar als je stug meent dat zo'n topic wel op GoT kan, dan zou ik het eerder in Audio, Video & HiFi Forum posten. Maar het antwoord op deze vraag had je makkelijk op het Internet kunnen vinden: [google=scart composite converter]. Ook had je gewoon langs de elektroboer kunnen hobbelen en na het voorleggen van het probleem kan hij jou gelijk zo'n convertertje meegeven :)

/basic/zelfwerkzaamheid
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.