Toon posts:

[dvd-r's branden] met kiesbare subtitles menu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vorige week een dvd-brander gekocht (nec 1300a) en doet het uitstekent na 'n firmware update'je

Ik wil m'n gedownloade divx en xvid bestanden op dvd branden met kiesbare ondertiteling en een menu.
Ik heb flink gegoogled en op doom9.net gezocht maar niet 't resultaat gevonden wat ik zocht.

Nu heb ik ulead dvd movie factory gedownload die bijna alles heeft wat ik wil maar helemaal geen opties voor ondertiteling.

mijn vraag is dus: is er een programma wat ondertiteling en een optie heeft voor een menu te maken op de markt?

zonee, is er een duidelijke en overzichtelijke tutorial waar 't hele process in beschreven word vanaf dat ik de xvid/divx heb overgezet naar svcd of wat dan ook voor formaat...

Verwijderd

Maistro

Verwijderd

Topicstarter
kan je er iets meer bij zeggen zoals de maker oid. want het woord "maistro" met nog wat andere woorden levert wel erg veel resultaten op in google heh..

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:31
DVD Maestro is de complete titel van het pakket

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-04 13:23
Ik heb zelf goede ervaringen met Sonic ReelDvD.
Enige pakket waarmee ik gewerkt heb dat goed om kan gaan met ac3-geluid en subpictures en subtitles. Geen freeware!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 00:55:

zonee, is er een duidelijke en overzichtelijke tutorial waar 't hele process in beschreven word vanaf dat ik de xvid/divx heb overgezet naar svcd of wat dan ook voor formaat...
Doom9 heeft tutorials met selectable subtitles :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
ik heb DvDMaestro gedownload, maar die ondersteund geen xp of ik moet minimaal nt 4.0 sp3 hebben hmm...:(
Pagina: 1