Als voorbereiding op mijn nieuwe moederbord en processor, wil ik Windos XP opnieuw installeren.
Momenteel heerst er op mijn harde schijf de volgende situatie;
C: -> Windows 98, geinstalleerd voordat XP is geinstalleerd
D: -> windows XP Professional
Wat ik nu wil is het onderstaande;
Windows XP eraf, Windows 98 eraf, schijfruime van D: overzetten met Partition Magic naar C:.
Uhm, ik heb alleen geen idee hoe ik dit het beste kan doen. Ikzelf wil eerst Windows XP eraf gooien, en daarna in Windows 98 met Partition Magic D: helemaal weggooien, en plakken aan C:.
Is dit mogelijk? Zo ja, dan kan ik een search uitvoeren hoe ik het best Windows XP eraf kan knikkeren. Want je zit denk ik toch met dat opstartmenutje ergens van keuze tussen Windows XP en 98
-EDIT: baclups gooi ik op partitie E: t/m H:...
Momenteel heerst er op mijn harde schijf de volgende situatie;
C: -> Windows 98, geinstalleerd voordat XP is geinstalleerd
D: -> windows XP Professional
Wat ik nu wil is het onderstaande;
Windows XP eraf, Windows 98 eraf, schijfruime van D: overzetten met Partition Magic naar C:.
Uhm, ik heb alleen geen idee hoe ik dit het beste kan doen. Ikzelf wil eerst Windows XP eraf gooien, en daarna in Windows 98 met Partition Magic D: helemaal weggooien, en plakken aan C:.
Is dit mogelijk? Zo ja, dan kan ik een search uitvoeren hoe ik het best Windows XP eraf kan knikkeren. Want je zit denk ik toch met dat opstartmenutje ergens van keuze tussen Windows XP en 98
-EDIT: baclups gooi ik op partitie E: t/m H:...
[ Voor 4% gewijzigd door meelmark op 31-07-2003 00:18 . Reden: vergeten iets :D ]
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"