Toon posts:

KPN > Vodafone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mijn mobiel is gestolen in salou. Ik had daarbij een kpn abo die 23-10 afloopt dit jaar. Nu zag ik op www.gsm.nl een heel aardig abo met weer een t68i icm vodafone abo alleen nu heb ik het probleem dat als ik nummerbehoud doe, dat ik dan pas in oktober deze mobiel krijg. Geen nummerbehoud levert op dat ik 3 maanden dubbel betaal. Weet iemand misschien nog een andere optie die ik over het hoofd zie ?

BvD !

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 00:03:
Weet iemand misschien nog een andere optie die ik over het hoofd zie ?

BvD !
Als je nummerbehoud naar Vodafone kiest, dan zal je oude provider (KPN) na ongeveer een week toestemming geven. Vodafone bepaalt dan een datum waarop de nummerportering plaatsvindt en dan kun je het toestel normaal gesproken ophalen bij de winkel. Misschien is dat bij een webwinkel anders.
De optie die ik je aanraad is bij een gewone winkel kopen, dan heb je ook nog zicht op wat er gebeurt en heb je een aanspreekpunt. Bij webwinkels willen nog weleens dingen fout gaan met nummerporteringen, aangezien het een serviceis, en dat een lastig woord is voor sommige webwinkels.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Je kan per direct bij KPN opzeggen omdat de Algemene Voorwaarden gaan veranderen. Dan hoef je dus geen 3 maanden te wachten. Ik dacht daar ook een draadje over loopt.