Ik kom net terug uit het zonnige montpellier, en heb net maar meteen de stapel reclamefolders doorgenomen die op de deurmat lag te wachten. In het krantje van dixons stond de volgende digicam:
Trust 735S Powerc@m Zoom
--------------------------------------
3.3 megapixel (resolutie max 2048 x 1536)
4 cm kleuren TFT scherm
16 MB intern Flash geheugen
USB aansluiting

prijs bij dixons: 149,-
via kieskeurig kom ik echter al op een site (www.consumax.nl) waar de camera voor 128,- te koop zou zijn.
Ik wil al een tijdje een Sony digicam uit de U-serie hebben (U10 of U20). Ik vind deze camera's echter nogal prijzig, vandaar dat ik er nog geen heb aangeschaft. Is deze camera een goed alternatief? De afmetingen zijn voor mij een belangrijk criterium (dat ding moet altijd overal mee naar toe) en die komen wel aardig overeen:
Voor de trust: 90 x 42 x 31 mm
Voor de sony: 85 x 48 x 29 mm
Het enige argument dat ik tegen deze camera kan verzinnen is dat het een Trust is, en dat er ook TRUST op staat met koeieletters
Maar voor de rest lijkt dit me een top ding. Ik wil hem alleen hebben om een beetje mee te klooien met uitgaan en om wat foto's rond te mailen. Afdrukken hoeft niet van mij.
Heeft iemand misschien deze camera al? En zijn er misschien ergens sample pictures te zien? Of zal ik toch maar de sony U20 halen, die rond de 250 E kost? Dat vind ik namelijk nogal veel geld voor een ding dat ik vooral als speeltje wil gebruiken.
edit:
het lcd schermpje dat op deze camera zit lijkt zelfs een stuk groter dan die op de sony! Ter vergelijking:

Trust 735S Powerc@m Zoom
--------------------------------------
3.3 megapixel (resolutie max 2048 x 1536)
4 cm kleuren TFT scherm
16 MB intern Flash geheugen
USB aansluiting

prijs bij dixons: 149,-
via kieskeurig kom ik echter al op een site (www.consumax.nl) waar de camera voor 128,- te koop zou zijn.
Ik wil al een tijdje een Sony digicam uit de U-serie hebben (U10 of U20). Ik vind deze camera's echter nogal prijzig, vandaar dat ik er nog geen heb aangeschaft. Is deze camera een goed alternatief? De afmetingen zijn voor mij een belangrijk criterium (dat ding moet altijd overal mee naar toe) en die komen wel aardig overeen:
Voor de trust: 90 x 42 x 31 mm
Voor de sony: 85 x 48 x 29 mm
Het enige argument dat ik tegen deze camera kan verzinnen is dat het een Trust is, en dat er ook TRUST op staat met koeieletters
Heeft iemand misschien deze camera al? En zijn er misschien ergens sample pictures te zien? Of zal ik toch maar de sony U20 halen, die rond de 250 E kost? Dat vind ik namelijk nogal veel geld voor een ding dat ik vooral als speeltje wil gebruiken.
edit:
het lcd schermpje dat op deze camera zit lijkt zelfs een stuk groter dan die op de sony! Ter vergelijking:

[ Voor 8% gewijzigd door frankjanse op 31-07-2003 00:04 ]