ik heb het volgende probleem:
heb de nieuwste drivers 2.45 voor mijn systeem gedownload en de oude eraf gepoetst nieuwe geinstalleerd en windows wou nooit meer booten ook niet naar safemode of herstelpunt (omdat herstelpunt uit staat)
alles opnieuw geinstalleerd en vervolgens gaan klaverjassen op spelpunt en kreeg rare witteblokken (op dat moment heb ik 100% CPU use op IE6) even wachten en dan kan ik weer verder gebeurd regelmatig en is erg irritant heb geen idee wat ik eraan moet doen want die drivers draaien verder goed en die oude waren ook niet jofel dus terug gaan met weer een nieuwe install heb ik geen trek in
wat heb ik geprobeerd:
MSN 6 uitgezet (helemaal weg) geen verandering
gezocht maar kon niks nuttigs vinden
specs:
Abit nForce2 NF7-S reviesie 2.0 bios 1.7
AMD XP 2500+
2x 256Mb Corsair PC3200 (nog op 333MHz)
Hercules Radeon 9700 catalyst 3.6
Maxtor 80 Gb SATA schijf met 8Mb cache
Windows XP (geen SP1)
veranderingen van software MSN 6
ik hoor het wel als jullie nog iets moeten weten
heb de nieuwste drivers 2.45 voor mijn systeem gedownload en de oude eraf gepoetst nieuwe geinstalleerd en windows wou nooit meer booten ook niet naar safemode of herstelpunt (omdat herstelpunt uit staat)
alles opnieuw geinstalleerd en vervolgens gaan klaverjassen op spelpunt en kreeg rare witteblokken (op dat moment heb ik 100% CPU use op IE6) even wachten en dan kan ik weer verder gebeurd regelmatig en is erg irritant heb geen idee wat ik eraan moet doen want die drivers draaien verder goed en die oude waren ook niet jofel dus terug gaan met weer een nieuwe install heb ik geen trek in
wat heb ik geprobeerd:
MSN 6 uitgezet (helemaal weg) geen verandering
gezocht maar kon niks nuttigs vinden
specs:
Abit nForce2 NF7-S reviesie 2.0 bios 1.7
AMD XP 2500+
2x 256Mb Corsair PC3200 (nog op 333MHz)
Hercules Radeon 9700 catalyst 3.6
Maxtor 80 Gb SATA schijf met 8Mb cache
Windows XP (geen SP1)
veranderingen van software MSN 6
ik hoor het wel als jullie nog iets moeten weten