Toon posts:

[JS] Uit window ander form invullen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het volgende:

Mensen kunnen bij hun eigen profiel hun eigen pasfoto selecteren. Dit gebeurd door een pop-up window waar je een foto kan uploaden. Als je dan op de knop upload drukt dan wordt ie naar een andere pagina binnen die popup gestuurd. Nu wil ik door middel van opener.document.formnaam.veldnaam.value = 'asd'; en window.close() het veld weer sluiten. Helaas wil dit niet omdat de pagina is geopend door de vorige pagina.

Ik heb overal gezocht en kon nix vinden (misschein ligt het wel aan hoe ik zoek omdat ik niet de juiste benaming voor dit probleem kan vinden)

Iemand suggesties?

BVD

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-08 20:18
Je zit in het verkeerde forum

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Verwijderd

Topicstarter
welk forum moet ik dan zijn??!?!?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Javascript hoort in ->W&G

Who is John Galt?

Verwijderd

Webdesign & Graphics
edit:
Huh, hij is al verplaatst, sorry

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 22:12 ]

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 21:56:
Ik ben bezig met het volgende:

Mensen kunnen bij hun eigen profiel hun eigen pasfoto selecteren. Dit gebeurd door een pop-up window waar je een foto kan uploaden. Als je dan op de knop upload drukt dan wordt ie naar een andere pagina binnen die popup gestuurd. Nu wil ik door middel van opener.document.formnaam.veldnaam.value = 'asd'; en window.close() het veld weer sluiten. Helaas wil dit niet omdat de pagina is geopend door de vorige pagina.

Ik heb overal gezocht en kon nix vinden (misschein ligt het wel aan hoe ik zoek omdat ik niet de juiste benaming voor dit probleem kan vinden)

Iemand suggesties?

BVD
dat je nog een keer ergens binnen die popup op klikt zou niet uit moeten maken volgens mij, dus ik denk dat je wat anders fout doet. post anders je code even.
welk forum moet ik dan zijn??!?!?
bij de buren in /13

Verwijderd

Topicstarter
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<script language="JavaScript">
opener.document.Profiel.foto.value = '<%=Request("FileName")%>';
window.close();
</script>
</head>
<body>
</body>
</html>

Ik doe volgens mij nix verkeerd!!!

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
is Profiel de naam van je formulier?
moet dat niet opener.document.forms['Profiel'].foto.value zijn dan?

Maargoed, je linkt dus alleen naar deze pagina door om dat javascriptje uit te laten voeren? dat lijkt me wat omslachtig. Waarom zet je 'm niet in een functie en spreek je die functie aan met het linkje waar je nu ook al op klikt om bij deze pagina te komen?

btw: in mozilla zit een hele handige javascript console - echt een aanrader!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

JavaScript:
1
window.opener.document.forms[ 'Profiel' ].elements[ 'foto' ].value = '<%=Request("FileName")%>';

Dit is de correcte manier om forms aan te spreken. Op deze manier werkt het wel. :)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

en natuurlijk even een type in vullen bij je script tag, netjes w3c ;)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Pagina: 1