Toon posts:

Hotmail (betaald)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag van de dienst extra opslagruimte gebruik maken. Nu is het alleen mogelijk om met een creditcard te betalen. Is het in de toekomst ook mogelijk om op andere manieren te betalen, via sms beijvoorbeeld?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 14:48

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Hoe moeten wij dat weten? Mail anders eens naar de helpdesk van Hotmail.

Verwijderd

volgens mij kan het toch ook wel via acceptgiro. Of is dat veranderd?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Veel wordt bijvoorbeeld gebruik gemaakt van een dienst als Paypal (sommige sites hebben zo'n donate now link via Paypal) maar dat schijnt nogal een hele corrupte onderneming te zijn (ik heb er verhalen over gelezen, da's niet misselijk) maargoed.
Microsoft zou eerder zelf zo'n systeem opzetten dan een 3rd party bedrijf in de arm nemen (of Paypal kopen :)).
So far denk ik dat je met CC moet betalen en anders eventjes niets.

Sommige banken hebben ook een betaalsysteem online (ik meen Rabo en nog een andere ofzo, zoek voor meer info), maar ook hier is het de vraag maar of het ondersteund gaat worden.
Misschien weet Microsoft Nederland wat te vertellen.

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Waarom zou je voor hotmail gaan betalen, waar je bij hotmail voor moet betalen heb je bij andere email accounts gratis.
Ik heb bijvoorbeeld een gratis email adres naast me wanadoo adres met 20mb ruimte, volgens mij krijg je bij hotmail maar 10mb als je betaald.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 21:27 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Voor dat geld dat je bij microsoft betaald kan je een domein naam kopen, mailserver erachter en je kan bij weize van spreken 80 gb mails ontvangen ;)

Woa, zonde van je geld.

Verwijderd

Plus dat je bij hotmail ook altijd zo leuk veel spam krijgt, ik heb meerdere email adressen gehad maar het hotmail adres was het enige adres waar ik veel spam op ontving omdat microsoft zo leuk alle hotmail adressen laat rondslingeren op internet :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 21:39:
Plus dat je bij hotmail ook altijd zo leuk veel spam krijgt, ik heb meerdere email adressen gehad maar het hotmail adres was het enige adres waar ik veel spam op ontving omdat microsoft zo leuk alle hotmail adressen laat rondslingeren op internet :(
Hmm dat is altijd zo. Ik vind het heel apart, de ene maand krijg ik 3 spam mailtjes en de andere maand wel 40. Erg vreemd ook die verschillen. Maja ik kan er wel mee leven, gelukkig dat de mailtjes maar 1 kb zijn ofzo
Pagina: 1