IIYama geeft verkleuring

Pagina: 1
Acties:

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 04:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Sinds een tijdje is mijn kleur van mijn IIyama iets anders... vooral die linkeronderhoek... een soort paarse gloed is daar te zien.

Als ik degaus is alles weer perfect, maar 5 sec. na de degaus hoor je een klik en dan schiet die weer terug naar oorspronkelijke verkleurde beeld.

Heb ook de monitor gereset, maar dat maakt allemaal niets uit.
Er zijn geen magenetische voorwerpen oid in de buurt en alles staat geaard

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
Welke IIyama?

Welke OSD functies heb je al geprobeerd?

Degaussen is niet altijd een oplossing. Probeer ook eens wat te spelen met de kleurreinheid instellingen en geef in het vervolg meer info in je startpost. Dat maakt het voor de rest een stuk makkelijker.

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
IIyama 452 Pro, ik heb alles van de OSD al geprobeert. Maar dit heeft echt niets met de kleurinstellingen te maken. Aangezien het alleen de linkeronderhoek van mijn monitor betreft

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dan heb je waarschijnlijk een luidspreker dicht bij die hoek staan.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik heb ook wel eens zoiets gehad met me iiyama :)
ik heb toen me monitor kabel losgemaakt een beetje mee lopen draaien en toen had ik geen paarse gloed meer in een hoek :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
n00bs schreef op 30 July 2003 @ 21:11:
IIyama 452 Pro, ik heb alles van de OSD al geprobeert. Maar dit heeft echt niets met de kleurinstellingen te maken. Aangezien het alleen de linkeronderhoek van mijn monitor betreft
Probeer de "Landing" (bij engelse OSD) instelling eens. Als die tenminste op de monitor zit. Ik had hetzelfde probleem met m'n 22" Iiyama en daar zat 'm de kneep.

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
HaveBlue schreef op 30 July 2003 @ 21:24:
[...]

Probeer de "Landing" (bij engelse OSD) instelling eens. Als die tenminste op de monitor zit. Ik had hetzelfde probleem met m'n 22" Iiyama en daar zat 'm de kneep.
YES thnx :) dat was hem... dacht dat die landing iets heel anders was :?
Pagina: 1